PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.pl

  • 1. Data: 2004-06-09 07:53:04
    Temat: praca.pl
    Od: "SG Marketing" <p...@s...com.pl>

    Witam,

    Niestety nie mogę sie powstrzymac od skomentowania faktu, iż grupa
    praca.oferowana robi się grupą z ofertam pracy tylko z branży IT.
    Mam pytanie czy to było celowe?
    Czy celowo eliminowaliście ogłoszenia z innych dziedzin?

    Dziekuje

    Iza Kalicka

  • 2. Data: 2004-06-09 16:27:15
    Temat: Re: praca.pl
    Od: "Jamez" <j...@o...pl>

    Zgadzam sie, oferty pracy dotycza w wiekszości branzy IT-nie powinno tak być
    !!!

    Jamez

  • 3. Data: 2004-06-09 16:30:44
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-09 18:27, Użytkownik Jamez napisał :

    > Zgadzam sie, oferty pracy dotycza w wiekszości branzy IT-nie powinno tak być
    > !!!

    Nie dajmy się zwariować.
    Przecież to nie moderator wymyśla ogłoszenia.
    Po prostu inne branże nie doceniają takiej możliwości pozyskiwania ofert
    od pt. pracowników. Dla sektora IT ogłaszanie się w internecie jest
    sprawą najnormalniejszą w świecie. Dla jakiejś szwalni już niekoniecznie.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-06-09 17:05:11
    Od: "Jamez" <j...@o...pl>

    Ale nie mozna generalizowac, ze tylko firmy z branz IT wiedza co to internet
    i jak go uzywac-w to nie wierze.

    Jamez

  • 5. Data: 2004-06-09 19:19:58
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-09 19:05, Użytkownik Jamez napisał :
    > Ale nie mozna generalizowac, ze tylko firmy z branz IT wiedza co to internet
    > i jak go uzywac-w to nie wierze.

    Masz rację, ale ja znów nie wierzę że moderator w jakikolwiek sposób
    ogranicza ogłoszenia spoza branży. Sam pod koniec ubiegłego roku
    wysłałem takioe nie mające nic wspólnego z IT i poszło więc teoria
    spisku jest IMHO chybiona :)

    _ _ _

  • 6. Data: 2004-06-09 19:56:54
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    "SG Marketing" <p...@s...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Mam pytanie czy to było celowe?
    > Czy celowo eliminowaliście ogłoszenia z innych dziedzin?

    Witam

    Takie ogloszenia po prostu naplywaja, to wynika z profilu uzytkownikow
    internetu oraz swiadomosci istnienia Usenetu

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 7. Data: 2004-06-09 20:26:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2004 18:30:44 +0200, Pe.Ka <c...@t...cy> napisał:

    > Nie dajmy się zwariować.
    > Przecież to nie moderator wymyśla ogłoszenia.
    > Po prostu inne branże nie doceniają takiej możliwości pozyskiwania ofert
    > od pt. pracowników.

    Mi sie wydaje, ze inne branze nei sa raczej w stanie przebrnac przez sito
    moderacji i ich ogloszenia padaja w trakcie ustalania poprawnego kodowania
    itp ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #

  • 8. Data: 2004-06-10 21:21:46
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Jamez" <j...@o...pl> wrote in message news:ca7dpt$ok7$1@news.onet.pl...
    > Zgadzam sie, oferty pracy dotycza w wiekszości branzy IT-nie powinno tak
    być
    > !!!

    Pewnie, to jest kurcze spiskowa teoria dziejow, a wszystkiemu winni sa ONI!
    Kazda szanujaca sie sprzataczka rowniez przeglada te grupe, ale zly
    moderator wycina wszelkie oferty otwierajace mozliwosc takiej kariery, z
    czystej zawisci normalnie, albo, co gorsza, odsprzedaje je krewnym i
    znajomym krolika, za kupe szmalu i marchewki, a inni niech nie maja i juz.
    O!
    MSPANC
    /p

  • 9. Data: 2004-06-10 21:55:46
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    > czystej zawisci normalnie, albo, co gorsza, odsprzedaje je krewnym i
    > znajomym krolika, za kupe szmalu i marchewki, a inni niech nie maja i juz.

    Fajnie to napisales! Jedna uwaga OT. Krolika powinienes napisac z duzej litery,
    tak Melchior Wankowicz zwracal sie do swojej zony. Napisal ksiazke pod tytulem
    "Z Krolikiem przez oceany". To z tej ksiazki pochodzi cytat" wszyscy przyjaciele
    Krolika". Pisze to nie przez zamilowanie do czepiania sie tylko dlatego, ze
    czesto spotykam krolika, uzytego w tym kontekscie wlasnie pisanego z malej
    litery.

  • 10. Data: 2004-06-10 23:33:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "terrorysta" <t...@g...pl> wrote in message
    <cut>
    > Fajnie to napisales! Jedna uwaga OT. Krolika powinienes napisac z duzej
    litery,
    > tak Melchior Wankowicz zwracal sie do swojej zony.
    <cut>
    Zywie nadzieje, ze zarowno Krolik jak i Melchior z szanowna malzonka mi
    wybacza:)
    pozdr
    /p
    PS - Ciekawe, czy A.A. Milne czytal Wankowicza?