PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oracle OCP

  • 1. Data: 2004-06-08 23:03:16
    Temat: Oracle OCP
    Od: "Michał Świątek" <s...@p...com>

    Witam
    Mam pyatnko
    Gdzie posiadacz takiego certyfikatu może znaleźć pracę?
    Czy w poslkich firmach / biurach wogoole jest to brane pod uwagę?
    I gdzie lepiej szukać / słać CV - firmy raczej programistyczne (comarch,
    computerland) czy też firmy pokroju ernst&young czy accemture?
    A może coś jeszcze innego?
    Co Wy na to?
    Zdrufko
    Michał

  • 2. Data: 2004-06-09 05:46:39
    Temat: Re: Oracle OCP
    Od: "kooriyoo" <k...@j...pl>

> [...]
    > I gdzie lepiej szukać / słać CV - firmy raczej programistyczne (comarch,
    > computerland) czy też firmy pokroju ernst&young czy accemture?

    wydaje mi się że samo oracle do programistycznych firm nie starczy, tam
    trzeba jeszcze z regóły umieć pisać programy korzystające z baz danych więc
    dochodzi dibra znajomość języków + obiektowości +...
    a na ernst&young już troche lepiej, ale przydałoby się też to z czymś
    połączyć. najlepiej z jakimiś choćby podstawami ekonomii.

    pozdrówki.

  • 3. Data: 2004-06-09 17:26:48
    Od: "Tomasz Kowal" <T...@e...pl>

    Użytkownik "Michał Świątek" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > I gdzie lepiej szukać / słać CV - firmy raczej programistyczne (comarch,
    > computerland) czy też firmy pokroju ernst&young czy accemture?

    Jeżeli znasz dobrze angielski i masz OCP koniecznie spróbuj w impaqu.
    Potrzebują sprofilowanych programistów np. od pl/sql - słyszałem dużo
    dobrego o samej atmosferze w firmie. Jeżeli lubisz wyścig szczurów możesz
    spóbować accenture mają cały dział oraclowców, ale tu rzeczywiście potrzebne
    są przynajmniej podstawy ekonomii.

  • 4. Data: 2004-06-10 10:17:38
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Michał Świątek" <s...@p...com> wrote in message
> [...]
    > I gdzie lepiej szukać / słać CV - firmy raczej programistyczne (comarch,
    > computerland) czy też firmy pokroju ernst&young czy accemture?

    Ja bym probowal w firmach szkoleniowych i wdrozeniowych typu Comarch,
    Altkom, tam zawsze sie przydaja ludzie z certami, chocby po to, by firma
    mogla ustrzymac status gold/inny_kolor partnera, co, o ile sie nie myle,
    wiaze sie z koniecznoscia zatrudniania okreslonej liczby certyfikowanych
    pracownikow. Poza tym mam wrazenie, ze w Polsce malo kto, poza takimi
    firmami, patrzy na certyfikaty, ale to juz pewnie zalezy od konkretnych
    jednostek.
    pozdr
    /p