PracaGrupypl.praca.dyskusje › insights - co to za bydle

  • 1. Data: 2004-06-09 07:53:04
    Temat: insights - co to za bydle
    Od: "Tommy" <m...@p...fm>

    Pracodawca dal nam do wypelnienia kwestionariusz Insights, w ktorym nalezy
    wybrac grupy cech i ocenic jak bardzo do nas pasuja, np:
    szybki i rozgadany
    godny zaufania i wstrzemięźliwy
    pełen siły i zorientowany na cel
    metodyczny i wyważony

    Czemu moze sluzyc taki test i co mozna z niego wyczytac? Co bedzie, jesli
    wypelnie go w sposob przypadkowy?

  • 2. Data: 2004-06-09 08:56:13
    Temat: Re: insights - co to za bydle
    Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl>

    Google Twoim Przyjacielem: http://www.bigram.pl/hrd_insights.php

    >Co bedzie, jesli wypelnie go w sposob przypadkowy?

    Zostaniesz przypadkowo zwolniony? :-).

    --
    Lech 'obatal' Zakrzewski

  • 3. Data: 2004-06-09 09:00:44
    Od: "Tommy" <m...@p...fm>

    Lech 'obatal' Zakrzewski wrote:

    > Google Twoim Przyjacielem: http://www.bigram.pl/hrd_insights.php

    Wiesz, to o tyle ciekawe, ze robilem te strone :)
    Liczylem na wiecej informacji.

  • 4. Data: 2004-06-09 10:18:17
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Tommy" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Pracodawca dal nam do wypelnienia kwestionariusz Insights, w ktorym nalezy
    > wybrac grupy cech i ocenic jak bardzo do nas pasuja, np:
> [...]
    Jest to przykład głębokiej psychologii stosowanej współczesnych polskich
    pracodawców którzy nia mając czasu lub chęci na normalną rozmowę z
    pracownikiem podtykają mu do wypełnienia takie mądre testy.
    Myślę ze "pełen siły i zorientowany na cel" będzie do ciebie pasować w sam

    --
    mangha

    http://www.antyglobalizacja.most.org.pl/