PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.pl

  • 11. Data: 2004-06-10 23:43:12
    Temat: Re: praca.pl
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > /p
    > PS - Ciekawe, czy A.A. Milne czytal Wankowicza?

    ha! a ja jestem na topie (dziecko ma lat 5) i wiem że królik doliczył się
    tych krewnych 16, a pewien miś 15. może w chatce będzie coś więcej na ten
    temat :)

    gromax

  • 12. Data: 2004-06-11 04:41:01
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    terrorysta wrote:

    > Fajnie to napisales! Jedna uwaga OT. Krolika powinienes napisac z duzej litery,
    > tak Melchior Wankowicz zwracal sie do swojej zony. Napisal ksiazke pod tytulem
    > "Z Krolikiem przez oceany". To z tej ksiazki pochodzi cytat" wszyscy przyjaciele
    > Krolika". Pisze to nie przez zamilowanie do czepiania sie tylko dlatego, ze
    > czesto spotykam krolika, uzytego w tym kontekscie wlasnie pisanego z malej
    > litery.

    Do Wańkowicza nic nie mam, a wręcz przeciwnie, do jego Małżowinki też,
    ale stanowczo protestuję - określenie "krewni i znajomi Królika"
    pochodzi z książek A.A. Milne o Puchatku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz