PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana moderowanie ?? › Re: praca.oferowana moderowanie ??
  • Data: 2004-07-17 21:25:29
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "z(x+y)" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    foto-tip.pl napisał(a):

    > Ja na szczęscie mam pracę. Chciałem ją dać jeszcze komuś, ale nie mam
    > zamiaru uganiać się za moderatorami grupy i dowiadywać się co
    > spowodowało, że im się to ogłoszenie nie spodobało.

    daj sobie spokoj, to jakies dzieciuchy zarzadzaja praca.oferowana,
    morze argumentow juz zostalo wylanych i nic, olej to, zyjesz w Polsce
    a Balcerowicz musi odejsc

    btw pierwszy raz spotykam sie z takim podejsciem do sprawy
    (moderatorzy --> ogloszenia) i na maksa jestem zszokowany taka
    infantylna postawa (moderatorow)

    --
    z(x+y)