PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana moderowanie ?? › Re: praca.oferowana moderowanie ??
  • Data: 2004-07-18 06:22:34
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co czytałem, to grupa pl.praca.oferowana jest moderowana. Ile sie
    > czeka na zamieszczenie ogłoszenia ? Wysłałem posta o ile dobrze pamiętam
    > w poniedziałek i do tej pory się nie ukazało.

    Ja tez od kilku lat sobie popisuje na rozne grupy, i na kilka setek postów
    jakos nikt nigdy mi nie napisal, ze naruszam netykiete czy nie umie
    przeczytac tego, co zakodowałem. Jednak onegdaj wyslalem posta na grupe
    wiadomo jaka, i sie okazalo, ze absolutnie, nikt tego nie przeczyta, przy
    czym zostalem poproszony o przeczytanie FAQ. No i co z tego, ze przeczytam
    faq, jak nie jestem w stanie połowy rzeczy sprawdzic, czy sa z nim zgodne,
    bo nie wiem o co chodzi :(
    Poza tym nie sadze, jak pisałes tu poźniej, by przecietnemu pracodawcy
    chcialo sie wertowac skomplikowany regulamin i sprawdzac zgodnosc
    poszczególnych elemantów z jego trescia. Na szczeście jest sporo róznych
    sposobow werbowania pracownika, i nie musi sie korzystac z grup.

    PS W Twoim konkretnym wypadku wystarczy dac to samo ogloszenie na
    pl.rec.foto oraz .cyfrowa jako offtopiczne z przeprosinami, w tydzien
    znajdziesz wlasciwa osobe, jak sadze ;)

    PS2 Chetnie bym sie zajał "odmoderowaniem" praca.oferowana, ale kilkudniowe
    wertowanie informacji, jak to zrobic nie przyniosło pożadanych rezulatatów
    (taki juz prosty jestem)

    Wojtek