PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana moderowanie ?? › Re: chyba jestem nie w temacie. Proszę o podpowiedź :)
  • Data: 2004-07-17 21:49:58
    Temat: Re: chyba jestem nie w temacie. Proszę o podpowiedź :)
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Jul 2004 23:41:05 +0200, foto-tip.pl <p...@f...pl>
    napisał:

    > Hubert

    W skrocie na przykladzie

    jesli pracodawca potrzebuje zatrudnic informatyka poniewaz nie zna sie na
    informatyce i chce w tym celu umiescic ogloszenie na praca oferowane to
    nie uda mu sie to, poniewaz zbyt malo zna sie na informatyce ( a nie panie
    jakies oltłuki i łordy).

    Dokladnei tak samo jak paragraf 22 Hellera, w ktorym zolnierz był odsylany
    z frontu do domu jesli byl nienormalny psychicznie - ale samo to, ze
    zglaszal sie jako nienormalny w celu odeslania do domu z frontu swiadczylo
    o tym, ze jest normaly psychicznie i wraca na front - slynny paragraf 22.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##