PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana moderowanie ?? › troche historii (dlugie)
  • Data: 2004-07-17 23:29:58
    Temat: troche historii (dlugie)
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 01:16:24 +0200, Pe.Ka <c...@t...cy> napisał:

    > From: [krzysztofsf] - 2004-07-18 00:44:

    > No i mamy nowy wątek :)

    Z praca oferowane to jak z reorganizacja sluzby zdrowia - znalazlem stary
    watek :)

    http://groups.google.com/groups?q=praca+group:pl.new
    s.nowe-grupy&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&group=pl.news.nowe-g
    rupy&selm=33A8D79B.3B01%40bu.uni.torun.pl&rnum=3

    "Przez dwa dni nie zglądałem do grupy, w poniedziałek icm.edu.pl byl nie
    czynny, we wtorek nie mialem czasu, wchodzę dzisiaj i własnym oczom nie
    wierzę, ktoś mi zrobił DEMOKRACJĘ.

    W poniedziałek o godz. 20:38 został wyslany post o rozpoczęciu
    głosowania o moderowaniu listy.
    We srodę o 8:20 glosowanie zostaje zamknięte i ogloszony wynik.

    Myslę ze jest to działanie może i dobrej wierze ale w złym stylu.

    Czy nie należało zacząć od dyskusji czy w ogóle moderować listę, dać
    czas na przedstawienie jakiś argumentów za i przeciw, a może lepiej było
    najpierw utworzyć liste pl.praca.oferowana.d ? albo
    praca.oferowana.moderated.
    Zobaczcie do czego doszło, jednym postem dorowadzono do wyslania ponad
    60 listow jak gdyby OFF-TOPIC ( + ten mój ).

    Zapytam retorycznie:
    Jaki jest sens moderowania jakiejkolwiek listy? -
    ma on sens wtedy gdy grono piszących i czytających jest w miarę
    ograniczone ( os2, vme, paralotnie), aby nikt inny im się nie
    "wpieprzał" ze swoimi spamami.
    Gdy grono piszacych jest tak zróżnicowane to nie wiadomo jak moderowac
    taką listę, w końcu prawie każda oferta może wyglądać na spam albo
    kryptoreklamę.

    Czy zanim ewntualnie zostanie wybrany moderator ( czemu ja jestem
    ZDECYDOWANIE PRZECIWNY) zostanie ustalony zakres jego uprawnień i
    możliwości ingerencji, oraz ewentualna możliwość obchodzenia moderatora
    na innej grupie. Czy moderator będzie wyjaśniał niejasności z nadawcą
    czy tylko odrzucał listy przez niego nie zaakceptowane? Może będzie coś
    dopisywać albo skreślać ? Jak szybko ma on przesłać list na grupę, w
    ciągu 2, 4, 6, czy 12 godzin a może 24? Czy będzie to robione jako hobby
    czy też w czasie pracy?

    Praca oferowana jest elementem wolnego rynku w naszej rzeczywistości,
    szybkie ogłoszenia, szybka odpowiedź, jutro robota. To tworzy rynek i
    demokrację, czy już nadszedł czas, że są "CI CO WIEDZĄ LEPIEJ" jak ma
    wyglądć demokracja.

    Ludzie opamiętajcie się, czy jedynym wyjściem dla błądzących jest ich
    odsuwanie do getta, czy nie wylewacie dziecka z kąpielą. Weźcie poprawkę
    ( a myślę że musi ona być dość duża ) , że wielu ludzi ma kontakt z
    Internetem bardzo krótki czas, czasem kilka miesięcy, czasem tygodni,
    bawią się oni nową zabawką jak małe dzieci. Trzeba dać im czas na naukę
    a nie od razu po łapach i do kąta.

    Czy na prawdę kilku palantów jest wartych tego, by tylko polska grupa

    Dalszy ciąg tej wiadomości... (jeszcze 39 linii)"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##