PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana moderowanie ?? › Re: praca.oferowana moderowanie ??
  • Data: 2004-07-17 21:11:17
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko napisał:

    > Możesz. Masz przecież imię i nazwisko?

    Wg FAQ nie. W FAQ jest wyraźnie napisane: Pkt.6 "w treści musi
    znajdować się nazwa firmy i kontakt do pracodawcy" więc wyklucza to
    wysyłanie ogłoszeń przez osoby prywatne. Prawdopodobnie tworzyłeś ten
    FAQ więc ponieneś wiedzieć co tam jest napisane, a Twoje powyższe zdanie
    przeczy temu.

    > Zgłoś w takim razie prośbę o odmoderowanie grupy albo załóż swój
    > konkurencyjny Usenet.

    Obawiam się, że nie mogę sobie założyć Usenetu. On już istnieje w bardzo
    szerokim pojęciu. Jeżeli bym się bardzo postarał, to może udałoby mi się
    założyć grupę dyskusyjną.

    > Przeczytałeś FAQ?

    Tak, ale dopiero po zadaniu tu pytania zostałem do niego skierowany.
    Wcześniej żaden z szanownych moderatorów nie raczył mnie poinformować,
    że moje ogłoszenie nie zostało zaakceptowane ani podać powodu (wiem, nie
    muszą bo tak jest napisane w FAQ) lub choćby skierować do FAQ, choć
    widzę, że obaj już zabrali tu głos.
    Ja na szczęscie mam pracę. Chciałem ją dać jeszcze komuś, ale nie mam
    zamiaru uganiać się za moderatorami grupy i dowiadywać się co
    spowodowało, że im się to ogłoszenie nie spodobało. Mam wiele innych
    spraw na głowie. Bezrobotni mogą podziękować moderatorom, że nadal są
    bezrobotni.
    Poniżej przytaczam treść ogłoszenia, żeby inni wiedzieli o czy
    rozmawiamy, a nie tylko ja i szanownych 2 moderatorów. Przykro mi, ale
    ja nie widzę rażących uchybień w stosunku do FAQ:

    pozdrawiam
    Hubert