PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana - chyba lekka przesada › Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
  • Data: 2004-04-21 21:44:11
    Temat: Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c66oaq$jdp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > zaprotestowac
    >
    > Powiem wprost, bo mi się nie chce bawić w dyplomację: kretyńska analogia

    > To, że rozpowszechnione, nie znaczy, że należy się na to godzić.

    > pracy
    >
    > Dlatego ja nie mówię, że decydujący się na pisanie tych prac popełnia
    > przestepstwo. Tyle że takie ogłoszenie mówi w jasny i czytelny sposób:
    > "potrzebuję kogoś, kto dostarczy mi środków do przestępstwa, które planuję
    > popełnić".

    Dlatego zamiast miec pretensje do moderatora, ze publikuje tresci watpliwe
    etycznie ale zgodne z prawem, zglos si edo ogloszeniodawcy, napisz mu te
    rozdzialy a potem na obronie udowodnij, ze popelnil oszustwo.
    Nastepnie naglosnij sprawe, zeby strach scisnal dupe innym oszustom. A nie
    rozdziawiaj sie na moderatora - ze puscil - niepuscil.
    Jakby tekst ogloszenia brzmial "Zaplace za konsultacje przy opracowywaniu"
    bylbys zadowolony????
    Zlecenie jest zgodne z prawem i nic na to nie poradzisz - najwyzej stosujac
    wspomniana powyzej lub podobna prowokacje - do czego zachecam., bo bedzie
    najskuteczniejsza walka z procederem

    > Sigurd

    ---