PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.oferowana - chyba lekka przesada

  • 1. Data: 2004-04-20 18:18:56
    Temat: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    No, to co się teraz pojawiło na ppo, to chyba lekkie przegięcie:
    "Zlecę napisanie trzech rozdziałów pracy magisterskiej o tematyce związanej
    wykorzystaniem systemów informatycznych w logistyce dystrybucyjnej."
    Panowie moderatorzy, ręce opadają :(

    Sigurd

  • 2. Data: 2004-04-20 18:56:54
    Temat: Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > związanej z
    > wykorzystaniem systemów informatycznych w logistyce dystrybucyjnej."

    Praca jak praca ;) hehehehe

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-20 19:39:22
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Tomasz Brzeziński wrote:
    > Panowie moderatorzy, ręce opadają :(

    Owszem, opadają. Poza tym ogłoszenie jest zgodne z FAQ i nic moderatorowi
    do jego treści.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 4. Data: 2004-04-20 20:51:25
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, opadają. Poza tym ogłoszenie jest zgodne z FAQ i nic moderatorowi
    > do jego treści.

    A nie ma tam nic o ofertach niezgodnych z polskim prawem?
    Tzn. sama oferta niezgodna z prawem nie jest, to fakt, ale jest oczywiste,
    że jej celem jest naruszenie prawa.

    A z ciekawości, czy puściłbyś ogłoszenie, w którym ktoś chce zatrudnić
    dealera kradzionych radioodbiorników samochodowych? Bo chyba sytuacja
    podobna...

    Sigurd

  • 5. Data: 2004-04-21 04:55:23
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomasz Brzeziński napisał:

    > A nie ma tam nic o ofertach niezgodnych z polskim prawem?
    > Tzn. sama oferta niezgodna z prawem nie jest, to fakt, ale jest oczywiste,
    > że jej celem jest naruszenie prawa.

    to w takim razie nie powinno się ukazać pewnie co drugie ogłoszenie.
    Mało to firm gdzie za nadgodziny się nie płaci i nie można ich
    odebrać? Albo może pracownicy nie dostają wynagrodzenia na czas.
    Założę się, że masa tych pracodawców dawało ogłoszenie na p.p.o.

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2004-04-21 09:27:07
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Tomasz Brzeziński wrote:
    > A z ciekawości, czy puściłbyś ogłoszenie, w którym ktoś chce zatrudnić
    > dealera kradzionych radioodbiorników samochodowych? Bo chyba sytuacja
    > podobna...

    Gdyby było zgodne z FAQ puściłbym. Moderator nie jest od moralnej oceny
    treści ogłoszenia, ani od oceny prawnej. Prywatnie to mogę napisać, że
    sporo ogłoszeń, które trafiają na grupę wydaje mi się podejrzanych. To
    nie jest powód by ich nie puszczać, jeśli są zgodne z zasadami. Zaś jeśli
    zasady są złe, bądź niekompletne to od tego jest ta grupa, żeby zwrócić
    na to uwagę. Tylko nie wiem kto zająłby się sprawdzaniem ogłoszeń pod
    względem prawnym, jeśli wprowadzimy do FAQ zapis o tym, że oferta
    na ppo musi być zgodna z prawem.

  • 7. Data: 2004-04-21 10:14:53
    Od: "HEADLINE PR" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    związanej
    > wykorzystaniem systemów informatycznych w logistyce dystrybucyjnej."

    Pewnie ze opadają. Zajmuję się pisaniem prac i wiem czym to jest
    spowodowane. 1) lenistwem - wpiszcie hasło "pisanie prac" itp. na
    wyszukiwarce i zobaczcie, ile tego jest, a dzwonić się nie chce, 2) ludzie
    chcą żeby im napisać mgr za 600 PLN w tydzień, a jak wiadomo, SZYBKO, DOBRZE
    i TANIO - jest to niemożliwe.

  • 8. Data: 2004-04-21 14:54:44
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hm... a czy namawianie do lamania prawa/oferowanie pracy lamiacej prawo
    jest
    > legalne? tak sobie gdybam, nie jestem prawnikiem

    O to chodzi, że piszący pracę według polskiego prawa nie popełnia
    przestępstwa. Przestepstwo popełnia dopiero ten, który się podpisuje pod nie
    swoim tworem.

    Sigurd

  • 9. Data: 2004-04-21 14:55:31
    Od: "Piotrek" <r...@w...pl>

  • 10. Data: 2004-04-21 18:14:20
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c64urp$fou$2@news.onet.pl...

> [...]
    > odebrać? Albo może pracownicy nie dostają wynagrodzenia na czas.
    > Założę się, że masa tych pracodawców dawało ogłoszenie na p.p.o.

    Może wskazesz którzy? Bo w odróżnieniu od Twoich domysłów sprawa z pracą
    magisterską jest ewidentna.