PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana - chyba lekka przesada › Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
  • Data: 2004-04-24 13:14:18
    Temat: Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wam się chyba pomyliła rzeczywistość z Minority Report. A szkoda. Proponuję
    > zejść na ziemię. Z mojej strony EOT.
    > Powtórzę - od ścigania i intepretowania są organa ścigania, a nie moderator.

    Tobie sie chyba pomylil usenet, w ktorym nie ponosi sie za nic
    odpowiedzialnosci, z kodeksem karnym.

    "odpowiada za pomocnictwo także ten, kto wbrew prawnemu, szczególnemu
    obowiązkowi niedopuszczenia do popełnienia czynu zabronionego swoim
    zaniechaniem ułatwia innej osobie jego popełnienie"

    ma dosyc czytelna interpretacje - jesli przewidujesz, ze ktos zamierza popelnic
    czyn zabroniony, to masz obowiazek temu przeciwdzialac, w innym przypadku
    mozesz sie spotkac z prokuratorem. Art 19 z kolei okresla kare za pomocnictwo,
    w tym brak przeciwdzialania - do wysokosci kary grozacej za dany czyn.

    Nie wierzysz - skonsultuj sobie to z dowolnym prawnikiem.

    --

    pozdrawiam,

    glos