PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana - chyba lekka przesada › Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
  • Data: 2004-04-21 21:12:44
    Temat: Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c66gqi$6fg$1@inews.gazeta.pl...

    > Przesadzasz. Chcesz wprowadzac cenzure prewencyjna, interpretowac zgodnosc
    > prawem ogloszen - daj spokoj.- na takiej samej zasadzie mozesz
    zaprotestowac
    > przeciwko ofertom pracy dla sekretarek, bo to wg ciebie kryptoprostytucja.

    Powiem wprost, bo mi się nie chce bawić w dyplomację: kretyńska analogia

    > Jesli chodzi o problem oszukanczych prac "naukowych" to wklep w gogle pare
    > zapytan i bedziesz mial jasnosc jak to jest rozpowszechnione.

    To, że rozpowszechnione, nie znaczy, że należy się na to godzić.

    > Temat wielokrotnie poruszany, dopiero w momencie przedstawienia takiej
    pracy
    > podpisanej wlasnym nazwiskiem popelnia sie przestepstwo - same
    > "przygotowania" sa bezkarne.

    Dlatego ja nie mówię, że decydujący się na pisanie tych prac popełnia
    przestepstwo. Tyle że takie ogłoszenie mówi w jasny i czytelny sposób:
    "potrzebuję kogoś, kto dostarczy mi środków do przestępstwa, które planuję
    popełnić".

    Sigurd