PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana - chyba lekka przesada › Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
  • Data: 2004-04-23 15:53:27
    Temat: Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t40889f9ai27fdn3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Ja? Po co. Ja jestem przeciwny. Moderator na ppo nie jest od analizy
    treści,
    > a formy.

    Skąd ta zawężająca interpretacja? Nawet prawnicy uznają, że nie wszystkie
    przestepstwa sa w stanie skatalogować. Tutaj przepuszczasz wiadomość o
    "zatrudnieniu kogoś, kto mu da narzędzie do popełnienia przestepstwa."
    Zastanów się, czy w ten sposób nie stajesz się wspólnikiem. Widziałem już
    bardziej absurdalne oskarzenia.