PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca od wczesnej godziny

  • 21. Data: 2003-07-17 20:22:56
    Temat: Re: praca od wczesnej godziny
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller napisał:

    > ta rade mozna sobie wsadzic w.. pioro.
    > ja to moge sobie isc spac i o 20.00, a i tak nie usne przed 2 rano.
    >
    > no chyba ze sie schlam albo wpierdziele pol opakowania srodkow
    > nasennych.

    Nie wiedziałem, że zmieniłaś płeć, nazwisko i imię i nazywasz się teraz
    Dujski Jerzy - to wiele wyjaśnia. :)

    A co do spania - jak nadal robisz sobie drzemki w środku dnia to się nie
    dziw.

    Flyer

  • 22. Data: 2003-07-17 20:23:01
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    steer napisał:

    > wstawanie to dość subiektywna sprawa. Ja osobiście najlpiej sie czuje jak
    > wstaje ok 7.00 do 8.00 godziny.

    Tu się dopiszę. Normalnie i zawsze mój budzik biologiczny budził mnie
    między 8 a 9, co nie przeszkadzało mi budzić się do szkoły jak Nina
    przed szóstą - tylko jazdę miałem dłuższą. Do roboty też wstawałem przed
    szóstą [też ponad godzina jazdy]. Kłopoty ze wstawanie miałem dopiero
    wtedy, kiedy robota mi zaczęła ciążyć - do przemyślenia aspekt
    psychologiczny. ;)

    Flyer

  • 23. Data: 2003-07-17 20:27:21
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Jak widac jest wiele tych dla ktorych wstawanie o swicie jest porazka jak i
    tych ktorzy uwielbiaja rano wstawac. Ja naleze do totalnych spiochow.
    Wstanie z lozka to dla mnie horror, potrzebuje 9 godzin zeby sie
    wyspac:))))))
    Przez 3 lata chodzilam do pracy na 8.30, wstawalam o 7.30 i ani razu przez
    ten okres nie bylam rano wyspana, po prostu ludzie mi nie wierzyli ale
    musialam kilka budzikow nastawiac:)))))

    Pozdrawiam wszystkich spiochow:)
    Aga

  • 24. Data: 2003-07-17 20:28:37
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w
    :m...@p...ninka.net,
    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wyrazil co nastepuje:
    > a potem..... potem znalazlam prace na pozniejsza godzine. i zaczelam
    > zyc.
    > od 5 lat nie mialam pracy na godziny i to jest prawdziwa rewolucja. w
    > ciagu 4 godzin wieczornych moge zrobic wiecej, niz przez caly
    > 8-godzinny dzien zaczynajacy sie od 7 rano.

    ech, ideal, tez bym tak chcial - mam dokaldnie to samo, wieczorem w 2-3
    godziny potrafie zalatwic o wiele wiecej nic w ciagu dnia pracy, tylko
    jeszcze pracodawce do tego przekonac :(
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 25. Data: 2003-07-17 21:02:22
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał(a) tak:
    > wcale nie.
    > wystarczy znalezc sobie prace, gdzie sie nie styka z klientami, a wiec
    > nie jest sie uzaleznionym od ich godzin.

    Nie wiem czy to zależy od klientów. Raczej nikt od 7 rano nie dzwoni ani
    się nie umawia, życie w mieście zaczyna się później. A może zależy od
    klientów, od branży w jakiej się pracuje? W mojej obecnej wystarczyłoby
    zaczynać pracę o 9 i byłoby lepiej.

    Jerzy

  • 26. Data: 2003-07-17 21:05:33
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał(a) tak:
> [...]
    > Dujski Jerzy - to wiele wyjaśnia. :)
    >
    > A co do spania - jak nadal robisz sobie drzemki w środku dnia to się nie

    No zaraz, Jerzy (Dusk) i duskj@ to ja

    Jerzy

  • 27. Data: 2003-07-17 21:09:09
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Cyberfosfor" <l...@p...fm> napisał(a) tak:
    (...)
    > sam faktycznie znam kilka osob ktore wstaja dopiero przed poludniem,
    laza w
    > pizamie do obiadu, slaniaja sie po domu - ale jak by to powiedziec, mam
    je
    > wszystkie za smierdzace lenie.
    (...)

    podtrzymujesz jakieś obiegowe opinie; nie wszyscy są rolnikami, którzy
    muszą wcześnie wstawać by zajać się zwierzakami

    Jerzy

  • 28. Data: 2003-07-17 22:03:11
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > się nie umawia, życie w mieście zaczyna się później. A może zależy od
    > klientów, od branży w jakiej się pracuje? W mojej obecnej wystarczyłoby

    chodzilo mi o dwie rzeczy:
    - po pierwsze znajdujesz prace, gdzie przychodzenie na 7.00 nie jest
    musem - musem z tego wzgledu, ze przychodza klienci, dostawcy, ze
    dzieje sie co, co absolutnie wymaga twojej, jako pracownika obecnosci;
    - po drugie, negocjuje sie z pracodawca, ze skoro twoja praca i
    obowiazki nie cierpia z powodu pozniejszego o godzine czy dwie
    przychodzenia, to dlaczego mialbys nie przychodzic?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 29. Data: 2003-07-17 22:05:41
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > A co do spania - jak nadal robisz sobie drzemki w środku dnia to się nie
    > dziw.

    NIE ROBIE.

    i prawde mowiac juz mam czasami dosc tlumaczenia rzeczy oczywistych.

    coz z tego, ze badania naukowcow roznych ladnych pare lat temu
    wykazaly, ze istnieje cos takiego, jak rozny rytm dobowy u ludzi? coz
    z tego, ze potwierdzily one mniej-wiecej to, co ja tutaj napisalam,
    skoro dalej wielu ludzi trzyma sie stereotypu "jak ktos pozno wstaje
    to len" albo po prostu nie wierzy, ze ktos moze miec tak, jak
    opisalam?

  • 30. Data: 2003-07-17 22:12:02
    Od: "Sokol" <g...@N...gazeta.pl>

    Hmmmmmm.....
    To co powiecie na to, że przez dłuższy czas chodziłem do pracy na 5:30???
    Było różnie, ale coż - mus to mus. Teraz chodzę na 7:00, lub na 14:00. Tak
    jest OK, przynajmniej dla mnie. :-)