PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie po 3 okresach probnych

  • 1. Data: 2003-07-16 21:31:47
    Temat: Zwolnienie po 3 okresach probnych
    Od: "Thomas" <T...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie: czy po 3 umowach na czas okreslony (3, 12, 3 miesiace) mozna
    zwolnic pracownika z dnia na dzien nie wyplacajac mu zadnej odprawy?
    Zwolnienie nastapilo 31.3.2003 w ramach niepodpisania kolejnej umowy.

    Dziekuje

    Dieter

  • 2. Data: 2003-07-16 21:37:06
    Temat: Re: Zwolnienie po 3 okresach probnych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Thomas" <T...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnic pracownika z dnia na dzien nie wyplacajac mu zadnej odprawy?
    > Zwolnienie nastapilo 31.3.2003 w ramach niepodpisania kolejnej umowy.

    Wydaje mi sie, ze jedyne co mozesz uzyskac, to sprawdzic czy nie naleza ci
    sie pieniazki za niewykorzystany urlop ....A i to musisz sprawdzic w pip, bo
    to tylko domysl.
    No i.....mozesz sie zarejestrowac jako bezrobotny z prawem do zasilku.:(((

    > Dziekuje
    >
    > Dieter

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-07-16 21:49:01
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

> [...]
    > zwolnic pracownika z dnia na dzien nie wyplacajac mu zadnej odprawy?
    > Zwolnienie nastapilo 31.3.2003 w ramach niepodpisania kolejnej umowy.

    Nie zostałeś zwolniony, tylko nie przedłużono z Toba umowy. ekwiwalent za
    urlop należy się Tobie.
    Na odwołanie masz tylko 7 dni, a mineły już prawie 4 msc.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-17 05:29:55
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Thomas wrote:
> [...]
    > mozna zwolnic pracownika z dnia na dzien nie wyplacajac mu zadnej
    > odprawy? Zwolnienie nastapilo 31.3.2003 w ramach niepodpisania

    To nie jest zwolnienie. Miales umowe o prace na cza okreslony
    ktora z ostatnim dniem sie rozwiazala.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 5. Data: 2003-07-17 20:38:56
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "onsok" <onsok1@wp_.pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest zwolnienie. Miales umowe o prace na cza okreslony
    > ktora z ostatnim dniem sie rozwiazala.

    A nie jest tak (nie jestem pewien), ze trzecia umowwa powinna byc zawarta na
    czas nieokreslony ??

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 6. Data: 2003-07-17 21:12:12
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Da:-)Za wrote:

    > A nie jest tak (nie jestem pewien), ze trzecia umowwa powinna byc
    > zawarta na czas nieokreslony ??

    Juz nie.
    --
    Pozdrawiam.