PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Re: praca od wczesnej godziny
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca od wczesnej godziny
    Date: 17 Jul 2003 15:05:41 -0700

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > A co do spania - jak nadal robisz sobie drzemki w środku dnia to się nie
    > dziw.

    NIE ROBIE.

    i prawde mowiac juz mam czasami dosc tlumaczenia rzeczy oczywistych.

    coz z tego, ze badania naukowcow roznych ladnych pare lat temu
    wykazaly, ze istnieje cos takiego, jak rozny rytm dobowy u ludzi? coz
    z tego, ze potwierdzily one mniej-wiecej to, co ja tutaj napisalam,
    skoro dalej wielu ludzi trzyma sie stereotypu "jak ktos pozno wstaje
    to len" albo po prostu nie wierzy, ze ktos moze miec tak, jak
    opisalam?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net