PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ide jutro do kadr

  • 1. Data: 2003-07-16 21:59:26
    Temat: Ide jutro do kadr
    Od: "Thomas" <T...@w...pl>

    Jutro ide na 9:00 do kadr, dzwonili do mnie o 13 dzisiaj. Ciesze sie jak
    cholera bo jobu szukalem juz 4 miesiace. Dzial informatyki duzej firmy. Nie
    tego szukalem, wolalem cos w finansach. Wiem, ze nudy na max sa na
    stanowisku informatyka, przerabialem to juz 2 razy ale zyc trzeba z czegos.
    Bede szukal dalej pracujac.

    Pozdrawiam wszystkich

    Thomas

  • 2. Data: 2003-07-17 06:02:55
    Temat: Re: Ide jutro do kadr
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Thomas" <T...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego szukalem, wolalem cos w finansach. Wiem, ze nudy na max sa na
    > stanowisku informatyka, przerabialem to juz 2 razy ale zyc trzeba z

    Gratulacje, jakie to budujące usłyszeć (przeczytać) że ktoś znalazł pracę.
    Postaraj sie uwierzyć, że nie będzie aż tak nudno, a może będzie szansa na
    wykazanie się jako finansista??
    pozdrawiam JO

  • 3. Data: 2003-07-17 06:05:49
    Od: ".:: Bary ::." <s...@p...onet.pl>