PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca od wczesnej godziny

  • 11. Data: 2003-07-17 10:37:48
    Temat: Re: praca od wczesnej godziny
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    > :)
    > Zaczynam pracę przed szóstą rano i uważam, że jest super. W południe
    > przeważnie jestem już wolna :), znaczy się mogę się zająć inną pracą :)
    >
    > A.

    kwadratura koła.....

    masz dokładnie tyle samo czasu po pracy co ja, mimo ze wstaje później,
    później również sie kłade spać ....

    steer

  • 12. Data: 2003-07-17 12:20:22
    Temat: Odp: praca od wczesnej godziny
    Od: "alicja" <n...@o...pl>

    Ja wstaje o 5:45 a mam do pracy na 8:00. Wszystko dlatego, że pracuje 40 km
    od miejsca zamieszkania. Aby dotrzeć do pracy muszę jechać autobusem i pocią
    giem. Kończe o 16ej a w domu jestem przed 18tą. Na sam dojazd tracę prawie 4
    godziny. Powoli zaczynam się zastanawiać czy warto poświęcać tyle czasu i ch
    odzić niewyspana - dla paru groszy.... Dla znajomych już wogóle nie mam czas
    u :(((

    Użytkownik Krzysiek(?) <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
    ch napisał:bf5ms5$ou$...@n...onet.pl...

  • 13. Data: 2003-07-17 12:59:32
    Od: "mm" <m...@w...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > O której rozpoczynacie pracę i jak radzicie sobie ze snem? Nie uważacie,
    że
    > rozpoczynanie pracy wcześnie, mam na myśli godzinę 7, nie wpływa
    korzystnie na
    > wydajność?
    Jakos moi rodzice pracowali w systemie 7-15 i mysle, ze nie wplywalo
    to na ich wydajnosc: obydwoje pracowali jako konstruktorzy w duzej
    firmie produkujacej silniki do statkow (wiec praca odpowiedzialna bo blad
    kosztowalby zaklad pracy i panstwo kupe pieniedzy). Po pracy mieli jeszcze
    czas na zycie rodzinne. Dzisiaj moj malzonek wraca do domu o 19, wypruty
    i wsciekly ze robota zabiera ma zycie, nawet z dzieckiem nie moze sie
    w tygodniu pobawic.
    mm

  • 14. Data: 2003-07-17 16:39:58
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Krzysiek(?)" <k...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

> [...]
    efekty,
    > czlowiek wstawal mniej zaspany i kawalek dnia po pracy mimo wszystko

    Otóż to, jak się jest wyspanym to można dłużej pracować, czego w
    poprzedniej firmie właśnie doświadczyłm, bez ujmy.

    Jerzy

  • 15. Data: 2003-07-17 16:42:39
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> napisał(a) tak:

> [...]
    > widać trudno każdemu dogodzić. Ale trzeba szukać plusów - kończysz pracę
    > 15 - jaki długi dzień jeszcze przed tobą :-)

    A ja właśnie nie jestem raczej sową, normalna pora zasypania to 22-23m
    chyba, że na siłę przetrzmam. Mój normalny rytm każe mi koło godz. 8. To
    chyba nie jest jakos szczególnie późno.

    Jerzy

  • 16. Data: 2003-07-17 16:44:53
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Cyberfosfor" <l...@p...fm> napisał(a) tak:

> [...]
    > Swoja droga troche mnie zdziwily opinie Wasze na temat trudu
    > przystosowywania, nie sadzilem ze to moze byc problem az taki, wstac np.
    > 5.30 - sadzilem ze czlek sie przyzwyczaja.
    > sam faktycznie znam kilka osob ktore wstaja dopiero przed poludniem,
    laza w
    > pizamie do obiadu, slaniaja sie po domu - ale jak by to powiedziec, mam
    je
    > wszystkie za smierdzace lenie.
    > Dla mnie osobiscie w pracy jest wiele wazniejszych rzeczy, ktore
    moga
    > uprzykrzyc zycie. wstawanie jest na ostatnim miejscu.

    Masz rację, ze są ważniejsze rzeczy, ale też widać, ze wczesne wstawanie
    nie jest dla Ciebie problemem, bo masz taki rytm. Ale znów Nina to
    faktycznie sowa i by spełnić jej wymagania trzeba byłoby reorganizacji.

    Jerzy

  • 17. Data: 2003-07-17 16:46:31
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    " steer" <s...@N...gazeta.pl> napisał(a) tak:
    (...)
    > Czasami łapę sie na tym,że
    > gdy coś czytam przez pewien czas nie oddycham i nagle łapczywie nabieram
    > powietrze :). Kiedys nie zwracałem uwagi
    (...)

    Tak tak, tylko nie zapominać o oddychaniu! ;-)

    Jerzy

  • 18. Data: 2003-07-17 19:57:40
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Cyberfosfor" <l...@p...fm> writes:

    > No ale to juz jest raczej Twoj indywidualny problem, trudno to brac pod
    > uwage w dyskusji na temat wczesnego wstawania.

    na ogol "sowy" maja wlasnie tak samo, jak ja.

    > Swoja droga troche mnie zdziwily opinie Wasze na temat trudu
    > przystosowywania, nie sadzilem ze to moze byc problem az taki, wstac np. o
    > 5.30 - sadzilem ze czlek sie przyzwyczaja.

    niektorzy sie przyzwyczaja, inni, ktorych cialo funkcjonuje w innym
    rytmie dobowym, nie.

    po co z tym walczyc?
    ja doszlam do wniosku, ze bedze mi sie lepiej zylo, jak znajde prace w
    innych godzinach i nie zaluje swojej decyzji.

    > sam faktycznie znam kilka osob ktore wstaja dopiero przed poludniem, laza w
    > pizamie do obiadu, slaniaja sie po domu - ale jak by to powiedziec, mam je
    > wszystkie za smierdzace lenie.

    stereotyp.
    obracam sie w srodowisku programistow, ktorzy tez wstaja kolo
    poludnia, za to jak robia wazny projekt to potrafia siedziec 36 godzin
    non-stop poki nie skoncza i wszystko sie da o nich powiedziec, ale nie
    to, ze sa leniami.

    trzeba umiem rozroznic osobe, ktora robi w innych godzinach niz
    standardowa poranna reszta, a kogos, kto nie robi nic - obojetnie, w
    jakich godzinach.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 19. Data: 2003-07-17 19:58:40
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> writes:

    > Masz rację, ze są ważniejsze rzeczy, ale też widać, ze wczesne wstawanie
    > nie jest dla Ciebie problemem, bo masz taki rytm. Ale znów Nina to
    > faktycznie sowa i by spełnić jej wymagania trzeba byłoby reorganizacji.

    wcale nie.
    wystarczy znalezc sobie prace, gdzie sie nie styka z klientami, a wiec
    nie jest sie uzaleznionym od ich godzin.

  • 20. Data: 2003-07-17 20:01:57
    Temat: Re: Odp: praca od wczesnej godziny
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "alicja" <n...@o...pl> writes:

> [...]
    > odzić niewyspana - dla paru groszy.... Dla znajomych już wogóle nie mam czas

    no to zmien miejsce zamieszkania albo prace.

    ja kiedys dojezdzalam codziennie z lodzi do warszawy i spowrotem - ale
    nigdy nie ludzilam sie, ze tak dlugo pociagne.
    po 3 miesiacach takiej jazdy znalazlam sobie kat w warszawie.