PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Odp: praca od wczesnej godziny
    From: "alicja" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: praca od wczesnej godziny
    Date: Thu, 17 Jul 2003 14:20:22 +0200
    Sender: n...@o...pl@pj99.tarnow.sdi.tpnet.pl

    Ja wstaje o 5:45 a mam do pracy na 8:00. Wszystko dlatego, że pracuje 40 km
    od miejsca zamieszkania. Aby dotrzeć do pracy muszę jechać autobusem i pocią
    giem. Kończe o 16ej a w domu jestem przed 18tą. Na sam dojazd tracę prawie 4
    godziny. Powoli zaczynam się zastanawiać czy warto poświęcać tyle czasu i ch
    odzić niewyspana - dla paru groszy.... Dla znajomych już wogóle nie mam czas
    u :(((

    Użytkownik Krzysiek(?) <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
    ch napisał:bf5ms5$ou$...@n...onet.pl...