PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Re: praca od wczesnej godziny
  • Data: 2003-07-20 07:29:49
    Temat: Re: praca od wczesnej godziny
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alicja" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bf648i$4s0$1@news.onet.pl...
    > Ja wstaje o 5:45 a mam do pracy na 8:00. Wszystko dlatego, że pracuje 40
    km
    > od miejsca zamieszkania. Aby dotrzeć do pracy muszę jechać autobusem i
    pocią
    > giem.

    Jazda pociągiem jest super! Po przejażdżce pociągiem zwiększa się u mnie
    wydajność. Teraz pracuję 15 minut jazdy miejskim busem od pracy, ale
    zastanawiam się nad wyprowadzką do Otwocka, Sochaczewa czy Piaseczna, aby
    jeździć pociągiem do pracy.
    W pociągu można nadrobić zaległości w lekturze

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    miłośnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    http://kw1618.w.interia.pl <limit 7MB/godz // 2,5 GB/mies