PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Re: praca od wczesnej godziny
  • Data: 2003-07-18 18:51:02
    Temat: Re: praca od wczesnej godziny
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > masz dokładnie tyle samo czasu po pracy co ja, mimo ze wstaje później,
    > później również sie kłade spać ....

    To zależy o której się kładziesz.
    Ogólnie mało śpię. Rano budzę się bez budzika.
    W czerwcu miałam przepracowane średnio 60-kilka godzin tygodniowo.

    Znajomi mówią, że przez takich jak ja w tym kraju jak ja jest bezrobocie ;)
    W tej chwili zasuwam za trzy osoby (znaczy się kilka lat temu to co robię
    ja, robiły 3 osoby).

    Asmira