PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Re: praca od wczesnej godziny
  • Data: 2003-07-24 06:43:50
    Temat: Re: praca od wczesnej godziny
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Kania" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Ja jestem uzalezniona od wspolpracownikow, mimo, iz zaden z nich nie spotyka
    > sie z klientami, to wszyscy przychodza na 8 rano...

    u mnie w firmie bylo tak: caly dzial software engineering zjawial sie
    w pracy mniej-wiecej kolo poludnia. nieliczne jednostki mialy odchyly
    ranne i nieliczne popoludniowe.
    po wykupieniu przez SUNa nowy szef calego pionu "linuxowego" zarzadzil ranne
    godziny, a wszyscy sie zbuntowali.

    po negocjacjach ustalono, ze wszyscy musza byc w pracy miedzy
    godzinami 12.00-16.00 w celu komunikacji z innymi oraz obecnosci na
    waznych spotkaniach.

    a potem SUN wprowadzil oslawiona polityke "ruchomych miejsc pracy"
    (tzw. "flex offices") i liczylo sie juz tylko to, zeby byc dosiegalnym
    przez siec.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net