PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na umowę zlecenie › Re: praca na umowę zlecenie
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca na umowę zlecenie
    Date: Sun, 5 Dec 2004 20:40:38 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Agnieszka w news:covlt8$mmh$1@serwus.bnet.pl napisał(a):

    > taka rada na przyszlosc: lepiej jest odpowiadac komus wlasnym
    > slownictwem anizeli cytowac cos, idac w ten sposob na latwizne

    Dziwna rada - przyznaj się, że nie zauważyłaś cytatu i teraz Ci głupio ;->

    Cytowanie nie zawsze oznacza pójścia na łatwiznę. Czasem nie ma sensu
    ponownie odkrywać Ameryki. Czasem ktoś przyjmuje argumenty dopiero wówczas
    gdy widzi, że potwierdzają to również inne źródła. Zresztą na pewno nie
    muszę Ci tego tłumaczyć bo sama z pewnością wiesz dlaczego warto cytować. A
    może jednak faktycznie nie cytujesz? To by było dopiero dziwne :-)

    > i narazajac sie na ryzyko, ze i tak osoba pytajaca nic
    > z tego nie zrozumie

    Skąd pewność, że zrozumie to co wypowie się własnymi słowami? :-)

    > inteligentny jestes to znalazles :D

    Znalazłem bo miałem farta :-) A po drugie - nie pisałem się na
    przeprowadzenie testów ;-) Jeśli już coś podajemy (co jest argumentem w
    dyskusji) to dobrze by było w miarę dokładnie. Nawet jeśli jesteśmy
    przekonani, że adresat wiadomości bez problemu znajdzie to o co chodzi.
    Przynajmniej moim zdaniem :-)

    > nie - zleceniobiorca przystepuje dobrowolnie do tego ubezpieczenia,
    > a zleceniodawca ma obowiazek ta osobe zglosic do ZUS i do konkretnego
    > ubezpieczenia wraz z odprowadzeniem skladki

    Bo tak jest prościej. Ale to zleceniobiorca finansuje sobie ubezpieczenie.
    Zleceniodawca bez względu na to czy zleceniobiorca chce się ubezpieczyć czy
    też nie, ponosi dokładnie takie same koszty. Przynajmniej moim zdaniem.
    Kwestia akurat taka, że nie ma co się spierać. Najważniejsze są fakty, a te
    są oczywiste - ubezpieczenie chorobowe w przypadku umowy zlecenie jest
    dobrowolne. Jeśli zleceniobiorca zadeklaruje chęć przystąpienia do
    ubezpieczenia to w przypadku choroby dostanie pieniądze z ZUS. Jeśli
    zadeklaruje, że woli aby więcej mu w kieszeni zostało - jeśli zachoruje to z
    własnej kieszeni musi zaczerpnąć. Cała reszta to już szczegóły ;-)

    pozdrawiam
    Greg