PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na umowę zlecenie › Re: praca na umowę zlecenie
  • Data: 2004-12-16 21:40:36
    Temat: Re: praca na umowę zlecenie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg; <cp58on$5in$2@news.onet.pl> :

    > Pisząc tamtego posta myślałem o zdaniu:
    > - Postaw się jak uważasz, że Ci się to opłaca.
    > Ale ostatecznie nie napisałem - mój błąd. Pewne skróty myślowe nie zawsze
    > wychodzą na zdrowie. Ja byłem w podobnej sytuacji i nie wojowałem, bo
    > pasowało mi to. "Urlopu" miałem po dziurki w nosie ;-)

    Bym się nie czepiał, gdyby nie znamienne narzekanie Elite "na los
    studentów". Mz. problem tkwi w tym, że niezależnie od formy zatrudnienia
    Elite nie uzyska tego, co powoduje jej obecny stan umysłu. Nie uzyska
    pewności, zagwarantowania "bezkarności" posiadania własnego zdania w
    stosunkach pracy, możliwości dowolnego kształtowania swojego czasu, nie
    uwolni się z podporządkowania - utyskiwanie na umowę zlecenia w jej
    wypadku jest mz. tylko objawem, a nie przyczyną.

    Flyer