PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na umowę zlecenie › Re: praca na umowę zlecenie
  • Data: 2004-12-06 08:17:51
    Temat: Re: praca na umowę zlecenie
    Od: "Elite" <g...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> wrote in message
    news:covipo$m00$1@news.onet.pl...

    Dzięki za twoje informacje, są mi one bardzo pomocne, teraz przynajmniej
    wiem ze nie mogę nic, a taka umowa to po prostu "raj" dla "zleceniodawcy".
    Bo tak naprawdę praca, którą mam wykonywać ma charakter typowej pracy na
    którą powinna być podpisana umowa o pracę. Nie ma w niej żadnego ściśle
    określonego zlecenia, chyba, że nazwać zleceniem konieczność siedzenia w
    biurze codziennie kilka godzin. Płacone za godziny, raz w miesiącu i
    oczywiście obowiązuje podporządkowie się pracodawcy.

    Ale tak już jest, każdy się zabezpiecza i ucieka od kosztów. Trzeba
    wykorzystać ten fakt, że ktoś jest studentem.