PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na kompie w domu!!??

  • 11. Data: 2005-01-24 20:43:44
    Temat: Re: praca na kompie w domu!!??
    Od: Zdzis <z...@g...pl>

    > ach, z nieba mi spadles... to ja bym prosil Trados ktory bedzie robil to
    > samo, tylko lepiej i bedzie kosztowal polowe, tzn tak ok 350 euro. Dam Ci
    > czas do konca roku, zebys zdazyl
    > Ale... musi miec przynajmniej graficzny interfejs :P
    >
    > marek

    A Wordfast? Jest bardzo tani i niegorszy od Tradosa.
    A OmegaT? - za darmo

  • 12. Data: 2005-01-25 10:21:41
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    Kaizen wrote:
    > Pięknego dnia Sun, 23 Jan 2005 23:06:05 +0100, "michal_cobra"
    > <m...@o...pl> zakodował:

    > To ja potrzebuję rozbudowanego programu kadrowo płacowego napisanego w
    > see sharpie na MS SQL z interface w IIS na koniec marca.

    A ile chcesz za niego zapłacić? :)

    --
    papkers

  • 13. Data: 2005-01-25 13:08:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Jan 2005 11:21:41 +0100, Marcin Papka

    >A ile chcesz za niego zapłacić? :)

    Ja? Najchętniej to za darmo ;)

    BTW. Ale ja mam zawodną pamięć. Kiedyś pracowaliśmy w jednej firmie,
    nazwisko i nick znajomy, a za nic nie mogę sobie twarzy przypasować :(

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 14. Data: 2005-01-25 23:21:59
    Od: Wojciech Froelich <n...@s...please>

    On Mon, 24 Jan 2005 11:10:14 -0000, marek wrote:

> [...]
    > czas do konca roku, zebys zdazyl
    > Ale... musi miec przynajmniej graficzny interfejs :P

    Do 20 lutego wersja 6.5.5 Freelance kosztuje u polskiego dystrybutora coś
    koło 350 euro (+VAT). Może być? ;) Specjalna promocja na Polskę.

    W.
    --
    http://www.cats-and-translators.com/gallery/Album.ht
    ml