PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa/zlecenie - rezygnacja...

  • 1. Data: 2005-01-23 09:47:53
    Temat: Umowa/zlecenie - rezygnacja...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    W pewniej firmie dodatkowo od długiego czasu świadczę usługę na umowę/zlecenie.
    Wygląda to tak, że co miesiąc wystawiam rachunek UZ.

    Czy mogę bez żadnych konsekwencji przestać świadczyć tą usługę?
    Tzn. przy najbliższym rachunku powiedieć, że to moja ostatnia usługa dla firmy?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2005-01-23 11:15:57
    Temat: Re: Umowa/zlecenie - rezygnacja...
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    DooMiniK w news:csvrtr$ps9$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > W pewniej firmie dodatkowo od długiego czasu świadczę usługę
    > na umowę/zlecenie. (...).
    > Czy mogę bez żadnych konsekwencji przestać świadczyć tą usługę?

    Jeśli podpisałeś zlecenie - musisz się z niego wywiązać albo dogadać. Jeśli
    ze zlecenia się wywiązałeś to jak najbardziej nie musisz podejmować
    kolejnego.

    pozdrawiam
    Greg