PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na Bialorusi › Re: praca na Bialorusi
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca na Bialorusi
    Date: Fri, 03 Dec 2004 19:53:37 +0100

    On 12/3/2004 7:24 PM, student wrote:

    > ogolnie chodzi o to, ze tu po studiach moge jedynie siedziec na kasie w
    > jakims markecie, a na bialorusi podobno biedno sie zyje ale kazdy prace ma
    > i nie ma sie frustracji ze wokolo ludzie bogaci. w sumie taki spokoj i
    > dostep do internetu i nic wiecej od zycia nie chce.
    > tak w ogole to troche dla jaj pisze ale nei do konca.

    Ja też myślę, że to rewelacyjny pomysł. Myślę, że trochę jednak
    przeceniasz tę "biedę" w wydaniu białoruskim. To, obawiam się, nie
    polega raczej na tym, że idziesz na osiem godzin do fabryki a potem w
    ciepłym domku oglądasz panienki z satelity i siedzisz na czacie w
    internecie.

    Ale jedź koniecznie. Pomieszkasz miesiąc-dwa w jakimś mieszkaniu ze
    średnią temperaturą 10 stopni i ciepłą wodą przez 2 godziny dziennie,
    pooglądasz w telewizji jak Pan Prezydent Białorusi odwiedził z
    gospodarską wizytą kolejny kołchoz, postoisz pół nocy w kolejkach za
    jakimś ochłapem tłuszczu, może zgarniesz parę razy pałą od milicjaniera
    za nieprawomyślny uśmiech i szpiegostwo. Mam tylko nadzieję, że masz
    dobre zdrowie, bo jak, nie daj Boże, trafisz do szpitala, to nie wróżę
    Ci długiego życia...

    Ale za to jak wrócisz stamtąd, to będziesz TAAKI happy, że będziesz
    ziemię polską całował jak minister Kalisz...

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Kiedy już o tym mowa, to ja chciałbym usłyszeć, jak się śmieje pan