PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na Bialorusi › Re: praca na Bialorusi
  • Data: 2004-12-03 19:09:34
    Temat: Re: praca na Bialorusi
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 03 Dec 2004 19:59:18 +0100, student wrote:

> [...]

    Konfabulujesz. Nie mówimy o typowej, małej białoruskiej wsi.

    > nie bede ogladal ich telewizji.

    A jak chcesz szlifować język ? Nie chcesz ? A jak chcesz u nich
    pracować, nie znając języka ? Albo chociaż na zakupy iść .. ? ;P

    Bzdury.

    To się może zdarzyć, aczkolwiek czarnowidzwo uprawiasz. Grunt to nie
    stawiać się władzy, nie pyskować. I od razu mówić, że się jest
    obcokrajowcem (o ile sami się nie zorientują ;P )

    > e tam ja wygladam niewinnie,zachowuje sie grzecznie na ulicy i nie wzbudzam
    > podejrzen,zasymiluje sie syzbko do apatycznmego spoleczenstwa bialorusi.

    Apatycznego ? Wydaje Ci się, że skoro ludzie zarabiają 50 - 250 $ / m-c
    to są niedożywione, apatyczne zombie ?

    > no na razie nie bylem nigdy w szpitalu.

    Kiedyś trzeba zacząć :) Zacznij trenować w Polsce u podrzędnego
    gminnego felczera ;)

    O, to się zgadza. Ja doświadczam takiego uczucia już po tygodniu -
    dwóch bytności tam, za każdym razem ;) I podziwiam naszych rodziców,
    którzy dawali radę żyć w podobnym ustroju, jaki obecnie panuje na
    Białorusi, hueh...

    --
    Pozdrawia m.