PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na Bialorusi › Re: praca na Bialorusi
  • Data: 2004-12-03 19:21:12
    Temat: Re: praca na Bialorusi
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/3/2004 7:59 PM, student wrote:

    > ee tu mnie troche zmartwiles. moze ktos potwierdzic czy sa problemy z
    > dostepnoscia zywonosci w sklepie na bialorusi?

    Nie, no co Ty, student, nie zniechęcaj się, tylko tak żartowałem.
    Oczywiście, że w każdym sklepie mają tam ikrę, szampanskoje i frukty.
    Dają za darmo, każdemu według potrzeb. A jakby nie chciało Ci się
    gotować, to wszystkim pracownikom należy się posiłek regeneracyjny,
    ostatnio w menu był dewolaj z frytkami i piwo. Dolewka gratis.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Wie pan, czym to czuć? U nas w Homlu wyjeżdża pewna nieprzyzwoita