PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - mity i fakty › Re: praca - mity i fakty
    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - mity i fakty
    Date: Tue, 6 Jul 2004 13:36:55 +0200

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cce152$lej$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości

    > reprezentatywnej - nie (bo niby jak). Ale całkiem sporą, i nie spotkałem
    się
    > z ani jednym przypadkiem absolwenta takiego kierunku, który by chciał
    > pracować, a nie mógł znaleźć dobrze płatnej pracy (może od razu uściślę: w
    > okolicach 3000 pierwszej płacy, z szybkim wzrostem). No, jest jeszcze paru
    > znajomych fascynatów, którzy np. zostali na uczelni, gdzie pieniądze sa
    > oczywiście znacznie mniejsze - ale to był ich wybór, mogli zarabiać
    więcej.

> [...]

    Wystarczy siegnac do postow wstecz, zeby zauwazyc, ze jednej strony wlasnie
    utozsamiles inicjatywe/kreatywnosc z pierwsza pensja, a z drugiej zdanie
    egzaminu z rozwijaniem zdolnosci. Jesli utozsamiasz zdawalnosc egzaminu z
    poziomem uzdolnien to wybacz, ale chyba nie masz pojecia czym to drugie
    jest. Spodziewalem sie takiego kierunku stad moj uprzedni EOT, nie chce
    rozwijac tej dyskusji bo jest zbedna. Mylisz umiejetnosci techniczne,
    nabyte, wiedze - z faktycznymi zdolnosciami do skutecznego dzialania w
    biznesie. Prawdopodobnie nawet w to wszystko wierzysz (byc moze niedawno
    ukonczyles studia), ale wybacz to jest myslenie rzyczeniowe, proba
    wynalezienia prostych i latwych zasad zapewniajacych sukces. Dalekie to jest
    jednak od rzeczywistosci. I naprawde wiecej nic sie dodac nie da, mozna
    jedynie klepac w kolko te same tezy przez kilkadziesiat postow.