PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - mity i fakty › Re: praca - mity i fakty
  • Data: 2004-07-06 17:34:06
    Temat: Re: praca - mity i fakty
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ccemin$23i$1@inews.gazeta.pl...
    > Czegoś tu w definicji nie rozumiem. Dlaczego informatyk albo sprzątaczka
    > nie mogą prowadzić biznesu a tym samym być biznesmenami? I jeżeli uznać,
    > że jeżeli mogą to tylko wg niestandardowej definicji biznesu? trochę to
    > dziwne rozumowanie, ale może się nie znam

    Mogą, oczywiście. Sprzątaczka może sobie założyć firmę etc.
    Ale według tej niestandardowej definicji, jesli sprzątaczka zatrudniona
    przez jakąś firmę odkurza podłogę w biurze, to zajmuje się biznesem. Nie
    wiem, może ja jestem dziwny - ale trochę inaczej rozumiem zajmowanie się
    biznesem. W każdym razie - odróżniam biznes od pracy najemnej.

    Sigurd