PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - mity i fakty › Re: praca - mity i fakty
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - mity i fakty
    Date: Tue, 6 Jul 2004 13:03:30 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:ccdqmh$mb9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Odwazna teza - czyzbys rozpoznal walka (czytaj w pracy zawowodwej)
    > reprezentatywna probke absolwentow tych 5 kierunkow?

    reprezentatywnej - nie (bo niby jak). Ale całkiem sporą, i nie spotkałem się
    z ani jednym przypadkiem absolwenta takiego kierunku, który by chciał
    pracować, a nie mógł znaleźć dobrze płatnej pracy (może od razu uściślę: w
    okolicach 3000 pierwszej płacy, z szybkim wzrostem). No, jest jeszcze paru
    znajomych fascynatów, którzy np. zostali na uczelni, gdzie pieniądze sa
    oczywiście znacznie mniejsze - ale to był ich wybór, mogli zarabiać więcej.

    > Piszesz, "oznacza to także posiadanie bardzo dużych zdolności
    > analitycznych" i nie widzisz jak to groteskowo brzmi? Glowne tezy zotaly

    Szczerze mówiąc - nie, nie widzę. Uwierz mi, nie da się zdać metod
    statystycznych albo probabilistycznych metod zarządzania bez takich
    zdolności.

    > rzucone, jesli ktos to czyta niech uzyje wlasnego rozsadku i wyrobi
    > sobie opinie ile w czym jest sensu. Po mojemu nie ma co tego dalej
    > ciagnac - EOT.

    As you wish.

    Sigurd