PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - mity i fakty › Re: praca - mity i fakty
    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - mity i fakty
    Date: Tue, 6 Jul 2004 11:12:59 +0200

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ccdopr$eon$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Że uściślę: czy mówisz teraz o wyliczonych przeze mnie kierunkach, czy to
    > uwaga ogólna?
    > Bo jesli ta pierwsza mozliwość - to akurat o tych kierunkach nie mozna
    > powiedzieć, że zabijają inicjatywę. Wręcz przeciwnie.

    Odwazna teza - czyzbys rozpoznal walka (czytaj w pracy zawowodwej)
    reprezentatywna probke absolwentow tych 5 kierunkow?

    > Normalne raczej, bym powiedział. Zwłaszcza na uczelniach ze swobodnym
    > wyborem przedmiotów jest zwykle rozdzial na tych, którzy idą do tych
    > wykładowców, u których łatwo o dobry stopień, i na tych, którzy ida tam,
    > gdzie jest najwyższy poziom.

    Akurat w tym przypadku nie dalo sie wykrecic tego numeru (malo okazji do
    wybierania wykladowcow, zreszta rzeczona zasada ulega zachowaniu juz przy
    przedmiotach wspolnych)

    > Ależ oczywiście, że absolwent rzadko ma się czym pochwalić z wyjątkiem
    > dyplomu.
    > Tyle że w niektórych przypadkach posiadanie pewnego dyplomu oznacza, ze
    jego
    > posiadacz zdobył uczciwą dawkę wiedzy. W przypadku tych kierunków, które
    > wymieniłem, oznacza to także posiadanie bardzo dużych zdolności
    > analitycznych - bo bez tego nie da się tych studiów skończyć.

    Piszesz, "oznacza to także posiadanie bardzo dużych zdolności analitycznych"
    i nie widzisz jak to groteskowo brzmi? Glowne tezy zotaly rzucone, jesli
    ktos to czyta niech uzyje wlasnego rozsadku i wyrobi sobie opinie ile w czym
    jest sensu. Po mojemu nie ma co tego dalej ciagnac - EOT.