PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca magisterska-jak zacząć › Re: praca magisterska-jak zacząć
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca magisterska-jak zacząć
    Date: Mon, 22 Sep 2003 00:44:30 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "Arek" <a...@o...pl> writes:

    [...]

    > A co w tym złego że ktoś chce sobie przeczytaćjak powinna wygłądaćdobra
    > praca magisterka nie tylko pod względem merytorycznym.Na seminarium nie
    > zawsze dowiesz się wszystkiego.

    Wiesz, powtorze jeszcze raz. Co to za studia, na ktorych tego nie
    ucza???

    Ja przedmiot, gdzie jak krowie na miedzy wykladali metodyke pisania
    pracy naukowej, robienia przypisow etc. to mialam juz na pierwszym
    roku a potem kazde zaliczenie pisemne (kilkadziesiat ich bylo) musialo
    byc napisane w/g tych standardow. I tak bylo na wlasciwie wszystkich
    kierunkach na uniwerku.

    Samo pisanie pracy magisterskiej wtedy skladalo sie z merytoryki - bo
    czesc "formalna" i "techniczna" byla juz dawno opanowana.
    Ba, ludzie juz na 3 roku wiedzieli mniej-wiecej z czego beda pisac i
    to bylo normalne, pod tym katem wybierali specjalizacje.

    malo tego. W ciagu tych pieciu lat studiow mialam okazje przeczytac
    wiele cudzych prac magisterskich i doktorskich.

    Nie wyobrazam sobie, jak mozna byc na ostatnim roku studiow i zadawac
    takie pytania! To swiadczy o tym, ze albo sie studiowalo na jakiejs
    uczelni-krzak z dennym programem, albo ze zupelnie NIC sie na tych
    studiach nie robilo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net