PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca magisterska-jak zacząć › Re: praca magisterska-jak zacząć
  • Data: 2003-09-22 08:12:36
    Temat: Re: praca magisterska-jak zacząć
    Od: "KCH" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2k7816zdt.fsf@pierdol.ninka.net...
    > "Arek" <a...@o...pl> writes:
    > Wiesz, powtorze jeszcze raz. Co to za studia, na ktorych tego nie
    > ucza???

    No więc ja odpowiem: najlepszy wydział na PW.
    Podejżewam że na innych z tej polibudy jest podobnie.
    NIE MA przedmiotu który uczy jak pisać pracę dyplomową. Co nieco można się
    dowiedzieć na technikach prezentacji.
    W gescie studenta leży żeby SAMEMU to opanować np. ze wspomnianych właśnie
    poradników.
    Tak to obecnie wygląda. Moim zdaniem jest to coś co każdy może samemu
    opanować i nie ma potrzeby prowadzenia dodatkowych zajęć, aby tę więdzę
    przedstawić. Dla mnie brzmi to jak kursy z arkuszy kalkulacyjnych...
    Z tego co mówisz przyznaję Ci rację, ale teoria teorią a praktyka co
    innego...