PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca/katowice

  • 1. Data: 2004-04-07 21:02:17
    Temat: praca/katowice
    Od: "waxain" <w...@w...pl>

    Szanowni Państwo!

    W lutym 2003r. ukończyłam z wynikiem bardzo dobrym licencjackie studia o
    kierunku Marketing i Zarządzanie w Wyższej szkole Kupieckiej, w Piotrkowie
    Trybunalskim. Obecnie studiuję zaocznie na uzupełniających studiach
    magisterskich w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność: biznes
    elektroniczny.

    Jestem osobą energiczną, łatwo nawiązującą kontakty interpersonalne, otwartą
    i dyspozycyjną, szybko nabywającą nowe umiejętności oraz szybko nawiązującą
    kontakty interpersonalne (posiadam doświadczenie w kontakcie z klientami),
    ponadto odpowiedzialną i uczciwą, cenię sobie punktualność, nie posiadam
    żadnych nałogów. Mam zdolności organizacyjne, lubię pracę zespołową, ale
    również doskonale sprawdzam się w pracy indywidualnej. Poszukuję pracy
    (rejony: Katowic, Bytomia, Chorzowa, Tarnowskich Gór, Gliwic), w której
    mogłabym wykazać się inicjatywą, rozwijać się i z której otrzymywałabym
    satysfakcję.

    Potrafię obsługiwać komputer, (MS Office, Internet, e-mail), posiadam prawo
    jazdy
    kat. B, a także sporą praktykę w prowadzeniu auta, sumiennie wykonuję
    powierzoną mi pracę. Znam język angielski (w stopniu średnim) oraz niemiecki
    (w stopniu podstawowym). Znam zasady księgowości/rachunkowości.

    Uprzejmie proszę o rozważenie mojej oferty, uważam że współpraca ze mną
    będzie owocna i korzystna dla obojga stron. Z przyjemnością spotkam się z
    Państwem w celu szerszego omówienia moich kwalifikacji.

    pozdrawiam:
    Anna Madziarska

    kontakt: a...@i...pl lub a...@i...pl
    gg: 3139548

  • 2. Data: 2004-04-07 21:31:39
    Temat: Re: praca/katowice
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "waxain" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trybunalskim. Obecnie studiuję zaocznie na uzupełniających studiach
    > magisterskich w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność: biznes

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > elektroniczny.
    ^^^^^^^^^^^^^^

    A o pisaniu na wlasciwe grupy dyskusyjne tam nie ucza? Jest taka grupa praca
    szukana
    Chyba, ze masz zyczenie, zebysmy skomentowali Twoj LM - to zaznacz to
    wyraznie i wezmiemy sie do roboty ;)
    Co do spotkania, to jednak z powodu natloku zajec wybacz, ale zrezygnuje ;)

    ---

  • 3. Data: 2004-04-08 15:07:55
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Wed, 07 Apr 2004 23:02:17 +0200, waxain wrote:

    > Szanowni Państwo!
    [...]

    Chcesz o tym podyskutować, czy jak ? Bo pracy szuka się na innej
    grupie... Jak na licencjata i ocene bdb to nie wykazujesz się
    bystrością umysłu...

    --
    Pozdrawia m.

  • 4. Data: 2004-04-08 18:13:34
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > będzie owocna i korzystna dla obojga stron. Z przyjemnością spotkam się z
    > Państwem w celu szerszego omówienia moich kwalifikacji.

    Nie ta grupa to po pierwsze, po drugie blebleble czy tak jest okaże sie w
    praniu.Pozdrawiam.