PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawy pomysł

  • 1. Data: 2004-04-07 16:08:07
    Temat: Ciekawy pomysł
    Od: "lady-killer" <s...@p...onet.pl>

    Czesc,

    znalazlem ostatnio w internecie serwis -
    http://www.zlecenia.przez.net/ .Zarejstrowalem sie (serwis na stan obecny
    dziala za darmo). Na zachodzie z takiej pracy mozna sie juz utrzymac. Sadzicie
    ze u nas to sie przyjmie ?

  • 2. Data: 2004-04-07 18:00:40
    Temat: Re: Ciekawy pomysł
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    lady-killer wrote:
> [...]
    > dziala za darmo). Na zachodzie z takiej pracy mozna sie juz utrzymac. Sadzicie

    Sądząc po komunikacie :

    host www.zlecenia.przez.net cannot be found

    ... to się nie przyjmie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 3. Data: 2004-04-07 19:55:53
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl>

    Dnia 2004-04-07 18:08, Użytkownik lady-killer napisał:

> [...]
    > dziala za darmo). Na zachodzie z takiej pracy mozna sie juz utrzymac. Sadzicie

    Co prawda mnie raczej nie zainteresuje, ale wydaje mi się że ma duże
    szanse na sukces. Mechanizm aukcji jest już dobrze znany i szeroko
    akceptowany, zwłaszcza wśród ludzi z branż związanych z internetem.
    Jedyna poważna przeszkoda, jaką w tej chwili dostrzegam to
    pazerność/skąpstwo zleceniodawców. Ich ceny maksymalne mogą okazać się
    żenująco niskie, co z pewnością nie przyciągnie do serwisu fachowców, za
    to uczyni go mekką wszelkiego rodzaju "wannabe" programistów i grafików,
    którzy zgodzą się realizować projekty za głodowe stawki. Niska jakość
    ich pracy w rezultacie może odstraszyć zleceniodawców. Taka sobie pętelka ;)
    Ale mam nadzieję, że tak nie będzie i oczywiście życzę sukcesów twórcom
    serwisu.

    Pozdrawiam
    Piotrrekk

  • 4. Data: 2004-04-08 10:39:45
    Od: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...pl>

    Użytkownik "lady-killer" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2d08.00000b5f.40742766@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > http://www.zlecenia.przez.net/ .Zarejstrowalem sie (serwis na stan obecny
    > dziala za darmo). Na zachodzie z takiej pracy mozna sie juz utrzymac.

    mamy nadzieję ;) na podobnej zasadzie działa www.artserwis.pl

    Pozdrawiamy
    Redakcja Artserwis.pl

  • 5. Data: 2004-04-08 17:27:52
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    > http://www.zlecenia.przez.net/ .Zarejstrowalem sie (serwis na stan obecny
    > dziala za darmo). Na zachodzie z takiej pracy mozna sie juz utrzymac.

    widzialem a nawet testowalem podobny serwis... niestety bolączką tego typu
    miejsć są niezwykle niskie ceny/kompletny brak poważnych ofert [nie drogich
    ale zwyczajnie poważnych/uczciwych]

    Piotr Żebrowski