PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop okolicznosciowy - pytanie

  • 1. Data: 2004-04-07 13:05:35
    Temat: Urlop okolicznosciowy - pytanie
    Od: andrzej <a...@g...pl>

    Czy pracodawca ma prowo wymagac odemnie rezygnacji z przyslugujacego mi
    urlopu okolicznosciowego? (z tego co wiem dwa dni z okazji slubu)

  • 2. Data: 2004-04-07 16:06:29
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy - pytanie
    Od: s...@p...onet.pl

    > Czy pracodawca ma prowo wymagac odemnie rezygnacji z przyslugujacego mi
    > urlopu okolicznosciowego? (z tego co wiem dwa dni z okazji slubu)

    Witam
    Nie ma prawa, to jest Twoje prawo do wykorzystania lub nie. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-04-08 19:45:50
    Od: MEva <x...@x...pl>

    7 Apr 2004 18:06:29 +0200, na pl.praca.dyskusje,
    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nie ma prawa, to jest Twoje prawo do wykorzystania lub nie. Pozdrawiam.

    Tak- pod warunkiem, że bierzesz go w trakcie określonej okoliczności.
    Nie masz np. chorobowego, lub wypisanego na cały miesiąc urlopu, albo ślub
    nie odbył się już miesiąc temu.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)