eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca informatyka helpdeska
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 21. Data: 2005-10-14 09:19:28
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: "Jacolex" <...@...biz>


    > Blokowanie kont zdarza się z dwóch powodów:
    > 1) osoba nie pamięta swojego hasła, choć uparcie twierdzi, że
    > wpisuje dobre, a to informatyk coś namieszał, wobec czego,
    > w następnych dniach walczysz ze zrywaniem karteczek z hasłem
    > wokół tego stanowiska (w końcu to Ty też odpowiadasz za to);
    > 2) inna osoba próbowała dostać się na konto tej osoby (zdziwił
    > byś się, ile osób próbuje kombinować).

    OT
    NTG

    ale... najlepszym sposobem na blokady kont jest... wylaczenie blokady kont.
    Warto to przemyslec...


    --
    Jacolex



  • 22. Data: 2005-10-14 11:19:55
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    ...
    > Osoba, która chce pracować jako informatyk - jako helpdesk, to powinnien to
    > być człowiek o stalowych nerwach, anielskiej cierpliwości...

    Racja, ale jak każdy zawód ma swoje preferencje psychiczne co do kandydatów.
    Można być super informatykiem - komputerowcem i nie dawać sobie rady z ludźmi i
    ich destrukcyjnym działaniem na komputerach.Nerwy - "...Ta idiotka/idiota znów
    naciska nie czytając co...". A można być średnio przeciętnym a podchodzić bez
    emocji. Sam pracowałem jako grafik technik - DTP, ale serwis i helpdesk też mnie
    nie omijał :-) Jak pracuje się z ludźmi którzy słuchają Twoich rad i je stosują,
    to z tygodnia na tydzień masz mniej pracy i jest spoko. Mój osobisty sukces to
    nauczenie obsługi kompa i cięcia na ploterze szefa. Facet miał jakieś 54lata, i
    zero styczności z kompem. Doprowadziłem do tego że mogłem pliki wysyłać mu na
    maila, on drukował rysunki robocze i ciął na ploterze szablony... :-), niby nic,
    ale spróbuj nauczyć tego swoją Matkę ;-)))

    Pozdr
    Kriss


  • 23. Data: 2005-10-14 12:39:38
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Jacolex" napisał w wiadomości

    > > Blokowanie kont zdarza się z dwóch powodów:
    > > 1) osoba nie pamięta swojego hasła, choć uparcie twierdzi, że
    > > wpisuje dobre, a to informatyk coś namieszał, wobec czego,
    > > w następnych dniach walczysz ze zrywaniem karteczek z hasłem
    > > wokół tego stanowiska (w końcu to Ty też odpowiadasz za to);
    > > 2) inna osoba próbowała dostać się na konto tej osoby (zdziwił
    > > byś się, ile osób próbuje kombinować).
    >
    > OT
    > NTG
    >
    > ale... najlepszym sposobem na blokady kont jest...
    > wylaczenie blokady kont.
    > Warto to przemyslec...

    Ale żeś teraz bzdurę palnął! :|

    --
    Koziorozec


  • 24. Data: 2005-10-14 14:20:39
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 20:46:40 +0200, na pl.praca.dyskusje, Koziorozec
    napisał(a):

    > Jedna prośba Slawko: tnij posty - nie rób złej opinii o informatykach
    > na grupach dyskusyjnych ;))

    Juz szykowalem uszczypliwy post o procedurach odpowiedzi na posty w
    usenecie, ale mnie ubiegles ;]

    Wiec tylko przylacze sie do prosby =)


    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl


  • 25. Data: 2005-10-16 10:12:03
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-10-13, Sławko <t...@o...pl> wrote:
    (..)

    A moim zdaniem to kwestia podejścia. Userzy od początku świata wołali
    helpdesk do: wyłączania fulscreen w Wordzie ("bo mnie menu zniknęło"),
    wtykania kopniętych kabelków zasilających w gniazdka ("wczoraj działało")
    i tym podobnych "intelignentnych inaczej" zadań. I o tym każdy wie już
    _przed_ podjęciem pracy w tym charakterze. Taki urok, jak się nie podoba,
    zawsze są ulice do zamiatania ;-)

    Bycie helpdeskiem lub adminem (ale takim, co się kontaktuje też z
    ludźmi) wymaga sporo cierpliwości. Jednak przy odpowiednim podejściu
    (uśmiech, cierpliwe tłumaczenie po raz n-ty) to może być naprawdę fajna
    praca - i (wiem, nikt mi nie uwierzy ;-) ludzie potrafią to docenić.

    A najśmieszniej jest, gdy roznosi się pogłoska o tym, że taki dobry
    helpdeskowiec/admin odchodzi z pracy :-) Wszystkie panie Zosie wpadają
    w panikę, zaczynają się protesty/błagania/itp. :-) Sprawdzone :-D

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------
    -----------------
    \ GCM/CS/MU/M d- s++:+ a- C+++$ US+++$ P+>++ L+++$ E--- W++ N++ K-
    \ w- O- M PS+ PE Y+ PGP t+ 5 X- R tv b+ D++ G+ e+++ h--- r+++ y+++


  • 26. Data: 2005-10-16 10:14:47
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 16-10-2005 o 12:12:03 Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

    > On 2005-10-13, Sławko <t...@o...pl> wrote:
    > (..)
    >
    > A moim zdaniem to kwestia podejścia. Userzy od początku świata wołali
    > helpdesk do: wyłączania fulscreen w Wordzie ("bo mnie menu zniknęło"),
    > wtykania kopniętych kabelków zasilających w gniazdka ("wczoraj działało")
    > i tym podobnych "intelignentnych inaczej" zadań. I o tym każdy wie już
    > _przed_ podjęciem pracy w tym charakterze. Taki urok, jak się nie podoba,
    > zawsze są ulice do zamiatania ;-)
    >
    > Bycie helpdeskiem lub adminem (ale takim, co się kontaktuje też z
    > ludźmi) wymaga sporo cierpliwości. Jednak przy odpowiednim podejściu
    > (uśmiech, cierpliwe tłumaczenie po raz n-ty) to może być naprawdę fajna
    > praca - i (wiem, nikt mi nie uwierzy ;-) ludzie potrafią to docenić.

    Ja uwierzę.

    >
    > A najśmieszniej jest, gdy roznosi się pogłoska o tym, że taki dobry
    > helpdeskowiec/admin odchodzi z pracy :-) Wszystkie panie Zosie wpadają
    > w panikę, zaczynają się protesty/błagania/itp. :-) Sprawdzone :-D

    Nie mówiąc już o prywatnych kontaktach - fachowych i nie tylko - z paniami
    Zosiami, które czasem maja też domowe komputery... albo na przykład chcą o
    tym porozmawiać ;))

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie
    życiowe poucza nas, że zawsze umiera kto inny."
    Stanisław Michalkiewicz


  • 27. Data: 2005-10-16 11:05:57
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-10-16, Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha> wrote:
    > Nie mówiąc już o prywatnych kontaktach - fachowych i nie tylko - z paniami
    > Zosiami, które czasem maja też domowe komputery... albo na przykład chcą o
    > tym porozmawiać ;))

    Ciiiicho... żona czyta ppd ;-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------
    -----------------
    \ GCM/CS/MU/M d- s++:+ a- C+++$ US+++$ P+>++ L+++$ E--- W++ N++ K-
    \ w- O- M PS+ PE Y+ PGP t+ 5 X- R tv b+ D++ G+ e+++ h--- r+++ y+++


  • 28. Data: 2005-10-16 11:15:02
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 16-10-2005 o 13:05:57 Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

    >> Nie mówiąc już o prywatnych kontaktach - fachowych i nie tylko - z
    >> paniami
    >> Zosiami, które czasem maja też domowe komputery... albo na przykład
    >> chcą o
    >> tym porozmawiać ;))
    >
    > Ciiiicho... żona czyta ppd ;-)

    A pracuje gdzieś? Czy ma w pracy helpdesk? :D

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com


  • 29. Data: 2005-10-16 20:12:51
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: TomS <n...@p...onet.pl>

    A najważniejsze w tym wszystkim: podchodzić z "przymróżeniem oka" do
    problemów użytkowników. Naprawdę tak podchodząc można się nieźle uśmiać
    podczas pracy ;)

    pozdrawiam
    TomS


  • 30. Data: 2005-10-17 07:11:22
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: "Jacolex" <...@...biz>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dio8vl$c63$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jacolex" napisał w wiadomości
    >>> Blokowanie kont zdarza się z dwóch powodów:
    >>> 1) osoba nie pamięta swojego hasła, choć uparcie twierdzi, że
    >>> wpisuje dobre, a to informatyk coś namieszał, wobec czego,
    >>> w następnych dniach walczysz ze zrywaniem karteczek z hasłem
    >>> wokół tego stanowiska (w końcu to Ty też odpowiadasz za to);
    >>> 2) inna osoba próbowała dostać się na konto tej osoby (zdziwił
    >>> byś się, ile osób próbuje kombinować).
    >> OT
    >> NTG
    >> ale... najlepszym sposobem na blokady kont jest...
    >> wylaczenie blokady kont.
    >> Warto to przemyslec...
    > Ale żeś teraz bzdurę palnął! :|

    Bzdure? Takie jest moje zdanie... i nie tylko moje...
    Zreszta jest to nawet zalecenie specjalistow Microsoftu ds. zabezpieczen.
    Podaj mi rozsadny powod, ze jest to potrzebne, zamiast sie pieklic.

    --
    Jacolex


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1