PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca informatyka helpdeska › Re: praca informatyka helpdeska
    From: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca informatyka helpdeska
    Date: Sun, 16 Oct 2005 12:14:47 +0200
    Sender: t...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia 16-10-2005 o 12:12:03 Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

> [...]
    > wtykania kopniętych kabelków zasilających w gniazdka ("wczoraj działało")
    > i tym podobnych "intelignentnych inaczej" zadań. I o tym każdy wie już
    > _przed_ podjęciem pracy w tym charakterze. Taki urok, jak się nie podoba,
    > zawsze są ulice do zamiatania ;-)
    >
    > Bycie helpdeskiem lub adminem (ale takim, co się kontaktuje też z
    > ludźmi) wymaga sporo cierpliwości. Jednak przy odpowiednim podejściu
    > (uśmiech, cierpliwe tłumaczenie po raz n-ty) to może być naprawdę fajna
    > praca - i (wiem, nikt mi nie uwierzy ;-) ludzie potrafią to docenić.

    Ja uwierzę.

    > A najśmieszniej jest, gdy roznosi się pogłoska o tym, że taki dobry
    > helpdeskowiec/admin odchodzi z pracy :-) Wszystkie panie Zosie wpadają
    > w panikę, zaczynają się protesty/błagania/itp. :-) Sprawdzone :-D

    Nie mówiąc już o prywatnych kontaktach - fachowych i nie tylko - z paniami
    Zosiami, które czasem maja też domowe komputery... albo na przykład chcą o
    tym porozmawiać ;))

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie