PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca na początek

  • 1. Data: 2005-10-12 17:55:48
    Temat: Płaca na początek
    Od: "Julek" <j...@n...spamu.pl>

    witam!

    wlasnie skonczylem studia i szukam pracy. Miejsce - W-wa. Skonczona szkola -
    SGH, finanse. Jak sadzicie ile moze dostac student na poczatek, w cv mam
    prace 2 latka ale taka raczej studencka w dziale handlowym ( umowa
    zlecenie). Czy 2k PLN brutto na poczatek to dobra oferta? Szukam pracy od
    okolo miesiaca i prawde mowiac ciezko teraz o cos bo chyba sporo studentow
    pokonczylo wlasnie i szyka pracy. Mam ta jedna oferte, praca raczej taka w
    finansach firmy, 3 miesiace okres probny, 2k brutto ale prawde mowiac nie
    jest to ta dziedzina finansow ktora sie interesuje - a interesuje sie
    rynkiem kapitalowym, gielda etc. Brac to i ewentualnie szukac dalej czy po
    prostu szukac - wiadomo ze jesli wezme prace to trudniej bedziesz szukac
    nowej chociazby z powodu pracy od 9-18 - wiec kiedy na ewenualne rozmowy
    kwalifikacyjne gdzie indziej.

    Jakies rady?

    Julek

  • 2. Data: 2005-10-13 09:10:44
    Temat: Re: Płaca na początek
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    .

    > Jakies rady?

    chyba sam powinienes sobie opowiedzieć na swoje pytanie, nikt za ciebie
    pracował nie bedzie

  • 3. Data: 2005-10-13 09:36:01
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Julek" <j...@n...spamu.pl> napisał w wiadomości

    > jest to ta dziedzina finansow ktora sie interesuje - a interesuje sie
    > rynkiem kapitalowym, gielda etc. Brac to i ewentualnie szukac dalej czy po

    I tym sie wlasnie zajmij, ale na wlasny rachunek.

    pzdr
    Tomek

  • 4. Data: 2005-10-13 09:52:41
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 12 Oct 2005 19:55:48 +0200, na pl.praca.dyskusje, Julek napisał(a):

    > Jakies rady?

    Doswiadczenie odgrywa teraz duzo wieksza role na rynku niz ukonczone
    szkoly. IMO skoro masz oferte pracy i nie masz jakichs wiekszych
    zastrzezen, to powinienes ja przyjac.

    No chyba, ze doswiadczenie juz masz duze i przy tym sporo cierpliwosci i
    stabilnosc finansowa co pozwoli Ci nie pracowac jeszcze przez dluzszy czas.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl