PracaGrupypl.praca.dyskusje › serwisy dkla freelancerow ?

  • 1. Data: 2005-10-12 22:56:48
    Temat: serwisy dkla freelancerow ?
    Od: "becchino" <b...@w...polbox.com>

    Czy istnieja polskie serwisy dla freelancerow ?

    K.

  • 2. Data: 2005-10-13 06:14:31
    Temat: Re: serwisy dkla freelancerow ?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    becchino napisał(a):

    > Czy istnieja polskie serwisy dla freelancerow ?

    Tak.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 3. Data: 2005-10-13 06:54:57
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > Tak.

    Lubię Twoją konkretność :)))

    Kira

  • 4. Data: 2005-10-13 11:20:26
    Od: "Marek " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):

    > Tak.

    "
    - Panie doktorze, mam ostry ból w dole brzucha po prawej stronie,
    czy to wyrostek?
    - Tak. Następny proszę.
    ..
    - Panie doktorze, wszyscy mnie lekceważą.
    - Następny proszę!
    "
    Marek

  • 5. Data: 2005-10-13 16:16:14
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "becchino" napisał w wiadomości

    > Czy istnieja polskie serwisy dla freelancerow ?

    http://www.artserwis.pl
    http://freelance.pl/
    http://www.webhandel.pl

    Angielskojęzyczny - najlepszy (Polacy też tam startują) :
    http://www.guru.com

    Napisz konkretniej, czy chodzi Ci o zamieszczenie
    swojej oferty jako freelancer, czy o znalezienie kogoś
    do wykonania?
    Jaki zakres usług? Grafika, programowanie itd.?

    --
    Koziorozec