PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozycjonowanie w sieci internet

  • 1. Data: 2004-06-20 11:14:35
    Temat: pozycjonowanie w sieci internet
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Firma X poszukuje osobe znajaca problematyke pozycjonowanie stron do
    promowania serwisow www

    Czy chodzi tylko o zarejstrowanie w wyszukiwarkach internetowych?

  • 2. Data: 2004-06-22 16:30:27
    Temat: Re: pozycjonowanie w sieci internet
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Miraz [Sun, 20 Jun 2004 13:14:35 +0200]:

    > Firma X poszukuje osobe znajaca problematyke pozycjonowanie stron
    > do promowania serwisow www
    >
    > Czy chodzi tylko o zarejstrowanie w wyszukiwarkach internetowych?

    Nie. O znacznie, znacznie wiecej. Wstep masz na stronce w mojej
    sygnaturce jak Cie to interesuje...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 3. Data: 2004-06-22 18:38:14
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Nie. O znacznie, znacznie wiecej. Wstep masz na stronce w mojej
    >sygnaturce jak Cie to interesuje...

    <OT>
    www.nahia.wwt.pl
    spodobał mi się ten fragment:
    "mieszczę się gdzieś pomiędzy 20 a 30 rokiem życia" - skrzyżowanie
    odpowiedzi typowej kobiety na pytanie o wiek z zamiłowaniem
    informatyka do cyferek i dokładności ;-)
    </OT>

    Żeby nie było całkiem offtopic to proponuję poszukać informacji na
    temat "search engine optimization".

    P.S. Ma ktoś sposób na Klikohit? ...tak tylko pytam :P

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 4. Data: 2004-06-22 19:11:08
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Miraz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Firma X poszukuje osobe znajaca problematyke pozycjonowanie stron do
    > promowania serwisow www
    >
    > Czy chodzi tylko o zarejstrowanie w wyszukiwarkach internetowych?

    nie to oczym piszesz to indeksowanie, a pozycjonowanie to takie
    zaindeksowanie strony, ze po wpisaniu słowa kluczowego strona zostanie
    wyswietlona na konkretnej pozycji w wyszukiwarce, zazwyczaj jest to pierwszy
    i drugi ekran

    indeksowanie jest banalne i potrafił by to zrobic pierwszy lepszy
    gimnazialista, pozycjonowanie jest o niebo trudniejsze, poniewaz np google
    AFAIK nie ma swoich katalogów

    --
    Drag

  • 5. Data: 2004-06-22 19:18:45
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Bremse [Tue, 22 Jun 2004 20:38:14 +0200]:

    > odpowiedzi typowej kobiety na pytanie o wiek

    No co? Wiesz jak ladnie eliminuje problem aktualizacji? ;)

    pzdr. Nahia

  • 6. Data: 2004-06-22 20:12:36
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >No co? Wiesz jak ladnie eliminuje problem aktualizacji? ;)

    coś kręcisz - max. 2 linie w php na krzyż, poza tym "AKTUALIZACJA,
    AKTUALIZACJA, AKTUALIZACJA I jeszcze raz aktualizacja."
    (http://www.nahia.wwt.pl/ebiz/markt.htm)
    Czepiam się no nie? :P

    Żeby mnie za OT grupowicze nie splonkowali, to zapytam się - jakie
    firmy w Zielonej Górze zajmują się profesjonalnie pozycjonowaniem?
    Chyba nie ma żadnych, bo jakoś się nie natknąłem... . W Polsce też ich
    raczej niewiele, a może się mylę?

    P.S. popełniłaś kilka podstawowych błędów jeśli chodzi o
    pozycjonowanie twojej strony, radzę pogooglować trochę - qrcze i znowu
    się czepiam ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 7. Data: 2004-06-22 21:40:37
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Bremse [Tue, 22 Jun 2004 22:12:36 +0200]:

    > coś kręcisz - max. 2 linie w php na krzyż, poza tym [...]

    Ciiichaj zesz!... Z baba gadasz, nie? ;P Zostaw ten wiek juz :>

    > Czepiam się no nie? :P

    No! :)

    > Żeby mnie za OT grupowicze nie splonkowali, to zapytam się
    > - jakie firmy w Zielonej Górze zajmują się profesjonalnie
    > pozycjonowaniem? Chyba nie ma żadnych, bo jakoś się nie
    > natknąłem... .

    Stricte pozycjonowaniem? W ZG pojedyncze osoby najwyzej.

    > W Polsce też ich raczej niewiele, a może się mylę?

    Jesli szukasz konkretnie "firmy zajmujacej sie pozycjonowaniem"
    to faktycznie nie za duzo. Jest za to sporo firm ktore maja je
    w swojej ofercie -- ale zazwyczaj tez sa do zlecenia dla kogos.
    Z pozycjonowaniem w ogole dosc dziwnie jest...

    > P.S. popełniłaś kilka podstawowych błędów jeśli chodzi o
    > pozycjonowanie twojej strony

    Pewnie dlatego ze nigdy sie nie staralam jej pozycjonowac :)
    Chociaz i tak pod haslem "researching" 5 miejsce w googlach.
    Ale nie, nie pozycjonowalam jej nigdy.

    > radzę pogooglować trochę

    Tak, znam te sztuczki ;)

    > - qrcze i znowu się czepiam ;-)

    Ano. Wyjatkowo czepliwy jestes :) Lubie takich :>

    pzdr. Nahia

  • 8. Data: 2004-06-22 22:33:33
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Ciiichaj zesz!... Z baba gadasz, nie? ;P Zostaw ten wiek juz :>

    25-30 ?

    (...)

    >Stricte pozycjonowaniem? W ZG pojedyncze osoby najwyzej.

    Hmm, widziałem efekty pracy niektórych, ale też kilka niedopatrzeń
    było. Ci ludzie to czasem nie studenci i osoby związane z uczelnią?
    (Jakby co to pytanie dotyczy nasycenia lokalnego rynku pracy ;-) )

> [...]
    >w swojej ofercie -- ale zazwyczaj tez sa do zlecenia dla kogos.
    >Z pozycjonowaniem w ogole dosc dziwnie jest...

    No niewypełniona nisza rynkowa... . Co do zielonogórskiego rynku
    informatycznego to podobnie jest jak z tą działką - firma zleca
    firmie, a ta innej firmie... . Tak w całej Polsce jest?

    (...)

    >Ano. Wyjatkowo czepliwy jestes :) Lubie takich :>

    Znając życie to się pewnie spotkamy - w końcu zielonogórski rynek
    informatyczny raczej niewielki jest. Dlatego pamiętaj - jak postawią
    przed tobą kolesia, krótkosierstnego blondyna, z wyglądu 5 lat
    młodszego niż sklasyfikowano w metryce i zapytają czy go zatrudnić,
    albo podjąć z nim współpracę to powiedz, że tak, bo go lubisz ;-).

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 9. Data: 2004-06-22 22:44:26
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Bremse [Wed, 23 Jun 2004 00:33:33 +0200]:

    > 25-30 ?

    Zostaw bylo :> Zarazo Ty... ;)

    > Hmm, widziałem efekty pracy niektórych, ale też kilka
    > niedopatrzeń było.

    E, kilka zawsze sie znajdzie, nie przesadzajmy...

    > Ci ludzie to czasem nie studenci i osoby związane z uczelnią?

    Czasami tak, czasami nie. Roznie, serio.

    > (Jakby co to pytanie dotyczy nasycenia lokalnego rynku
    > pracy ;-) )

    Ten ";)" jakos malo przekonujacy jest :)

    > No niewypełniona nisza rynkowa... .

    Niezaprzeczalnie. Sama pracuje z ludzmi z drugiego konca kraju
    zazwyczaj.

    > Co do zielonogórskiego rynku informatycznego to podobnie jest
    > jak z tą działką - firma zleca firmie, a ta innej firmie... .
    > Tak w całej Polsce jest?

    Nie wiem, znam ZG i troche Szczecin tylko. A w ZG faktycznie,
    tylko jedna firme ktora nie musi praktycznie niczego zlecac
    na zewnatrz. Zreszta kawal czasu z nimi juz pracuje. Rynek
    jest tu jaki jest, dlatego wlasnie rozgladam sie w Szczecinie,
    z tego co widze na pare pierwszych rzutow oka to wyglada mi
    calkiem niezle. Zwlaszcza ci niemcy ;)

    > Znając życie to się pewnie spotkamy - w końcu zielonogórski
    > rynek informatyczny raczej niewielki jest.

    Phi, zaloze sie ze juz sie gdzies spotkalismy. W koncu tutaj
    wszyscy albo konczyli te same szkoly, albo mowiac wprost razem
    na piwo chodza ;)

> [...]
    > sklasyfikowano w metryce i zapytają czy go zatrudnić,
    > albo podjąć z nim współpracę to powiedz, że tak, bo go

    Hehe a to moge z czystym sumieniem, faktycznie po tych paru
    zdaniach mozna Cie polubic :)

    Btw., odezwij sie kiedys na GG, numerek masz na stronce. Hm?

    pzdr. Nahia

  • 10. Data: 2004-06-23 10:15:59
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Drag napisał(a):

    > indeksowanie jest banalne i potrafił by to zrobic pierwszy lepszy
    > gimnazialista, pozycjonowanie jest o niebo trudniejsze, poniewaz np google
    > AFAIK nie ma swoich katalogów

    Jest Open Directory. Poza tym Google korzysta z katalogu WP, nie
    bezpośrednio ale jednak. Sprawdzone na kilkunastu serwisach.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica