PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to zalatwic??

  • 1. Data: 2004-06-19 20:39:45
    Temat: jak to zalatwic??
    Od: "xmichalx" <x...@a...pl>

    pracuje w firmie, w ktorej jest nienajlepsza atmosfera,glowne za sprawa
    szefa, no i w lipcu konczy mi sie umowa o prace i nie zamierzam jej
    przedluzac, nie chcialbym jednak zeby mi wystawil zle referencje, lub
    swiadectwo pracy?jak to zalatwic? to moja pierwsza praca wiec nie mam
    doswiadcenia w tym temacie??
    z gory dzieki za odpowiedi

    pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2004-06-19 22:53:55
    Temat: Re: jak to zalatwic??
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    xmichalx wrote:

> [...]
    > przedluzac, nie chcialbym jednak zeby mi wystawil zle referencje, lub
    > swiadectwo pracy?jak to zalatwic? to moja pierwsza praca wiec nie mam

    Jeśli ci się po prostu skończy umowa, to nie ma mowy żebyś
    miał coś "nasrane" w świadectwie pracy. Nikt cię przecież
    nie zwalnia. Tym bardziej dyscyplinarnie.
    A referencje to już tylko dobra wola pracodawcy.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl