PracaGrupypl.praca.dyskusje › posiłki regeneracyjne

  • 1. Data: 2006-01-18 05:28:11
    Temat: posiłki regeneracyjne
    Od: "Wojto" <w...@w...pl>

    witam mam pytanie po jakim czasie pracy na świerzym powietrzu przy
    temperaturze poniżej zera należy wydać pracownikowi ciepły posiłek lub
    wypłacić jakiś dodatek z tego tytułu.czy jest określony czas przebywania
    pracownika na zewnątrz w obniżonej temperaturze i ewentualne przepisy
    dotyczące pracy w uciązliwych warunkach. pozdrawiam wojtek.

  • 2. Data: 2006-01-18 06:31:41
    Temat: Re: posiłki regeneracyjne
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Wojto napisał(a):

    > witam mam pytanie po jakim czasie pracy na świerzym powietrzu

    Pani Wojtku,
    niestety, ustawodawca okreslił to tylko dla świeżego powietrza a
    nie przewidział, że w niektórych rejonach Polski, powietrze może być
    świerze...

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-01-18 07:39:32
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu czarny porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pani Wojtku,
    > niestety, ustawodawca okreslił to tylko dla świeżego powietrza a
    > nie przewidział, że w niektórych rejonach Polski, powietrze może być
    > świerze...
    Ale autor watku chyba nie prosil o porade z ortografii (chcesz sie
    wykazac, podyskutuje ze stokrotka ;P)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-01-18 07:58:40
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    badzio napisał(a):

    > Ale autor watku chyba nie prosil o porade z ortografii (chcesz sie
    > wykazac, podyskutuje ze stokrotka ;P)

    Choć obrobinę szacunku dla ludzi, do których się pisze wypadałoby mieć,
    nieprawdaż?

  • 5. Data: 2006-01-18 08:35:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu czarny porozsypywal nastepujace haczki:
    > Choć obrobinę szacunku dla ludzi, do których się pisze wypadałoby mieć,
    > nieprawdaż?
    Zgadzam sie. Zwracanie uwagi na blad ortograficzny, nie podajac przy tym
    odpowiedzi na postawione pytanie, tez mozna odebrac jako brak szacunku.
    Ja raczej nie robie bledow ortograficznych i nie bardzo rozumiem jak
    ktos moze robic bledy ortograficzne. Ale nie uwazam zeby napisanie z
    bledem bylo brakiem szacunku dla mnie. No chyba ze ktos by robil
    notorycznie duzo bledow i do tego jeszcze celowo (patrz stokrotka).
    Chcesz zwrocic uwage na poprawnosc wypowiedzi, jesli ktos zrobil
    minimalna ilosc bledow - ok, ale zrob to przy okazji udzielania
    odpowiedzi na pytanie.
    I juz moze EOT bo dyskusja schodzi nie na temat. Niech sie wypowie ktos,
    kto zna odpowiedz na pytanie autora watku.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-01-18 09:59:38
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    badzio napisał(a):

    > Zgadzam sie. Zwracanie uwagi na blad ortograficzny, nie podajac przy tym
    > odpowiedzi na postawione pytanie, tez mozna odebrac jako brak szacunku.

    Zgadza się, mogłem po swojej uwadze udzielić odpowiedzi. Nie zrobiłem
    tego jednak, ale zaraz się poprawię.

    Google->5 sekund szukania(to do autora pytania):
    http://tiny.pl/xzh3

    Jesli wyjasnienie tam zawarte nie jest satysfakcjonujace, to prosze
    szukac ustawy o której mowa.