PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie w UK

  • 1. Data: 2006-01-17 19:04:38
    Temat: Ubezpieczenie w UK
    Od: Lecter <n...@w...pl>

    Witam,
    Moja sytuacja wygląda tak: za kilka dni odchodzę z pracy w Polsce i
    wyjeżdżam do UK.
    Teraz moja pytanie: czy od momentu przekroczenia granicy do znalezienia
    legalnej pracy w GB jestem objęty jakimkolwiek ubezpieczeniem zdrowotnym?
    Słyszałem, że do 30 dni po rozwiązaniu umowy o pracę ubezpieczenie działa -
    ale czy przypadkiem nie tylko na terytorium RP?
    Co mogę zrobić aby w Anglii mieć pewność, że gdy coś się stanie będę miał
    darmową opiekę medyczną?

    Myślałem o wykupieniu ubezpieczenia Wojażer (PZU), ale może są inne
    sposoby.
    Bardzo proszę o sugestie!
    Dziękuję!
    L.

  • 2. Data: 2006-01-18 20:04:10
    Temat: Re: Ubezpieczenie w UK
    Od: Lecter <n...@w...pl>

    http://www.nfz.gov.pl

  • 3. Data: 2006-01-19 09:42:16
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Myślałem o wykupieniu ubezpieczenia Wojażer (PZU), ale może są inne
    > sposoby.

    Masz karte kredytowa? Poszukaj w umowie - moeze nawet nie wiesz ze masz
    ubezpieczenie pokrywajace koszty leczenia. Ubezpieczenie extra placilem cos
    12 pln za 2 tygodnie. Ubezpieczenie typowo "zdrowotne" - to inna sprawa. Tu
    polecam link tak jak przedpiszcza podal.

    Powodzenia. Reksio