PracaGrupypl.praca.dyskusje › podwojne podatki?

  • 1. Data: 2005-04-12 12:07:15
    Temat: podwojne podatki?
    Od: "struszek" <s...@i...pl>

    witam!
    obecni epracuje w Irlandii (tzn od czerwca 2004). W Polsce pracowalam w 2004
    przez kilka miesiecy. I tu moj epytanie: Czy musze sie rozliczac z tych
    pieniedzy ktore zarobilam w Polsce? Czy te pieniadze ktore zarabiam w
    Irlandii tez musze uwzglednic w zeznaniu podatkowym? Blagam pomozcie.
    Slyszalam cos o podwojnym opodatkowaniu. Co to jest?
    Dzieki serdeczne za pomoc.

  • 2. Data: 2005-04-12 12:17:10
    Temat: Re: podwojne podatki?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2005 13:07:15 +0100, struszek <s...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > Irlandii tez musze uwzglednic w zeznaniu podatkowym? Blagam pomozcie.
    > Slyszalam cos o podwojnym opodatkowaniu. Co to jest?

    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23&w=209306
    52
    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=115&w=22318
    391

    i jeszcze kilka z

    Z tego zo obilo mi sie o uszy, to jesli nie pracowales za granica wiecej
    niz pol roku kalendazrowego, to uzupelniasz podatek w Polsce wg naszych
    stawek i progow.