PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Agencji Rekrutacyjnej w duzym miescie na poludniu Polski

  • 1. Data: 2005-04-12 13:03:21
    Temat: Praca w Agencji Rekrutacyjnej w duzym miescie na poludniu Polski
    Od: "Tranceatlantic" <bodeksla@(no spam)poczta.fm>

    Witam wszystkich forumowiczow,

    Chcialbym sie zorientowac jak ksztaltuja sie pensje w agencjach posrednictwa
    pracy. Wiem,ze jest to dosc ogolne stwierdzenie. Spelniam ich warunki jesli
    chodzi o jezyk angielski, natomiast nie mam doswiadczenia w zarzadzaniu
    ludzmi. Jaka pensja wchodzi w gre na poczatek?

    Czekam na odpowiedz i pozdrawiam
    Bogumił Śladowski

  • 2. Data: 2005-04-12 13:36:16
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tranceatlantic" <bodeksla@(no spam)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:d3ghgl$t22$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > chodzi o jezyk angielski, natomiast nie mam doswiadczenia w zarzadzaniu
    > ludzmi. Jaka pensja wchodzi w gre na poczatek?

    To zależy, co będziesz robił. Możesz opisać zakres obowiązków? I jaka to
    firma? Z Poznania czy z Katowic? Bo ostatnio dzwoniła do mnie head hunterka
    coś wspominając o angielskim i zarządzaniu ludźmi.

    pozdrawiam